توزیع 1000 بسته مواد غذایی در شهرستان طرقبه شاندیز

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طرقبه شاندیز گفت: رزمایش ضیافت همدلی با توزیع ۱۰۰۰ بسته مواد غذایی برای نیازمندان به ارزش دو میلیارد و 500 میلیون ریال از محل موقوفات شهرستان به ویژه موقوفه عبدالله رضوی اجرا شد.

به گزارش صبح امروز، حجت الاسلام حبیب صادقی در مراسم ششمین مرحله اجرای رزمایش ضیافت همدلی در شهرستان طرقبه شاندیز با بیان اینکه این برنامه در جهت لبیک به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک های مومنانه و مواسات وهمدلی با خانواده ها و اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا است؛ اظهار داشت: امروز ششمین مرحله این رزمایش با توزیع ۱۰۰۰ بسته پروتئین و مواد غذایی برای نیازمندان در ماه مبارک رمضان در حال اجرا است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طرقبه شاندیز ارزش ریالی بسته های غذایی و پروتئینی را در این مرحله برای هر بسته ۲ میلیون و پانصد هزار ریال و در مجموع دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: این بسته ها از محل موقوفه عبدالله رضوی و سایر موقوفات مرتبط شهرستان طرقبه و شاندیز و کمک خیرین تهیه و توزیع می شود.

حجت الاسلام صادقی گفت: این اقلام شامل برنج، گوشت، مرغ، خرما، گلاب و روغن است که امروز توزیع می شود؛ همچنین برنامه های دیگری در دستور کار اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طرقبه شاندیز است که در آینده محقق می شود.

وی بیان کرد: در مرحله اول رزمایش که ایام در عید نوروز، 250 بسته مواد غذایی تهیه و میان مردم توزیع شد؛ همچنین در مرحله دوم که با ایام اعیاد شعبانیه همزمان شد 4000 بسته هدایای متبرکه را تهیه و میان بیماران بستری در بیمارستان شریعتی و کادر پزشکی توزیع شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طرقبه شاندیز با بیان اینکه در مرحله سوم از محل موقوفه عبدالله رضوی، 130 بسته مواد غذایی هر کدام به ارزش ۵ میلیون ریال میان خانواده های ایتام توزیع شد؛ افزود: در مرحله چهارم 540 بسته مواد شوینده و در مرحله پنجم 530 بسته مواد شوینده میان مردم توزیع شد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *