تشریح عملیات کلانتری های مشهد در تشدید مقابله با سرقت

فرمانده انتظامی مشهد گفت:در پی گزارش سرقت های سریالی ، عملیات گستردهوضربتی در دستور کار پلیس قرار گرفت.
سرهنگ عباس صارمی ساداتی افزود: تیم های تجسس کلانتری شهید هوشمی نژاد در این ماموریت یکی از علاملان سرقت های خیانی را چهره زنی با کنترل و مراقبت های پوششی ، او را داخل خودروی سواری پراید و در حال استعمال مواد مخدر دستگیر کردند.
وی افزود:همزمان با دستگیری این متهم، مالک یا فروشگاه که دوربین مداربسته مغازه اش چهره این مرد جوان را هنگام ارتکاب سرقت ضبط کرده بودو شهروند دیگری که وسایل و قطعات خودروی سواری اش توسط این فرد به سرقت رفته بود او را مورد شناسایی قرار دادند. در بازرسی از خودروی پراید چند قطعه وسایل سرقتی کشف و تحقیقات از متهم ۲۹ ساله ادامه دارد.
کشف خودروی سرقتی در کنار خیابان:
فرمانده انتظامی ،شهد گفت:تیم تجسس کلانتری میرزا کوچک خان در پی گیری پرونده سرقت خودروهای سواری، یک دستگاه پراید مسروقه را ردزنی و در خیابان طباطبایی متوقف کردند. با دستگیری متهم ۲۸ساله در بازرسی از خودروی سواری یک قبضه قمه و یک قبضه چاقو کشف شد و تحقیقات ادامه دارد.
دستگیری سارق فراری زیر پل راه آهن:
سرهنگ عباس صارمی ساداتی گفت:تیم تجسس کلانتری میرزاکوچک خان در ادامه این عملیات ضربتی ، خودروی پراید سرقتی را در خیابان چمن ردزنی و برای دستگیری متهم وارد عمل شدند. راکب این خودرو که متوجه حضور پلیس در یک قدمی خود شده بود پراید سرقتی دارای سابقه سرقت از حوزه استحفاظی کلانتری مصلی بود را رها کر ده و پا به فرار گذاشت که با تعقیب و گریز ، این جوان ۳۱ ساله سابقه دار زیر پل راه آهن دستگیر شد. تحقیقات از متهم ادامه دارد.
عامل دستبرد به خانه های مردم در چنگ قانون:
فرمانده انتظامی مشهد گفت:گزارش چند فقر ه سرقت از خانه های مسکونی در محدوده بلوار طبرسی شمالی مشهد تیم های تجسس کلانتری طبرسی شمالی را برآن داشت به طور ویژه وارد عمل شوند.
سرهنگ صارمی اظهار داشت: پلیس با بررسی آخرین گزارش سرقت ۳دستگاه گوشی تلفن همراه از خانه ای مسکونی وارد عمل شد و به سرنخ هایی دست یافت که منجر به چهره زنی و شناسایی یکی از عاملان اصلی این سرقت ها شد.
وی اظهار داشت: ماموران کلانتری طبرسی شمالی پس از هماهنگی با مقام قضایی مخفیگاه متهم را مورد بازرسی قرار دادند که ۸دستگاه گوشی تلفن همراه و ۴دستگاه تجهزات رایانه ای کشف شد. ‌
متهم ۴۵ساله دستگیر و تحقیقات از او ادامه دارد.
فرمانده انتظامی مشهد در پایان از همکاری آگاهانه مردم با پلیس تشکر کرد و گفت:شهروندان عزیز با ایفای نقش خود و توجه به توصیه های پلیسی می توانند از وقوع این گونه سرقت ها پیشگیری کنند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *