از ادعاي عامل نگهداري داروهاي غيرمجاز تا نيرنگ مرد جوان براي سرقت در سايت واسطه گر / ماموريت ضربتي پليس در 30 دقيقه

فرمانده انتظامي مشهد از كشف مقاديري داروهاي غيرمجاز و رمزگشايي از 6 فقره سرقت موتورسيكلت در سايت واسطه گر فروش كالا و وسيله در فضاي مجازي خبر داد.
به گزارش صبح امروز، سرهنگ” عباس صارمي ساداتي” گفت: تيم هاي تجسس كلانتري شهيد نواب صفوي مشهد مرحله ديگري از طرح امنيت محله محور را در دستور كار خود قرار دادند.
وي افزود: ماموران انتظامي در مرحله اول اين عمليات، سرنخ داروهاي غيرمجاز را در خانه اي مسكوني پيدا كردند و پس از هماهنگي با مقام قضايي، خانه مذكور كه در بلوار طبرسي شمالي مشهد بود مورد بازرسي قرار دادند.
فرمانده انتظامي مشهد گفت: ماموران در بازرسي از خانه مسكوني 127 جعبه 5 عددی آمپول هاي غيرمجاز و خارج از شبكه توزيع را كشف و صاحبخانه و برادرش را به كلانتري هدايت کردند.
سرهنگ صارمي گفت: صاحبخانه در اظهارات اوليه خود مدعي شد برادرش كه به موادمخدر اعتياد دارد مدتي قبل از همسرش جدا شده و در خانه اش زندگي مي كند كه چندي قبل هنگام مسافركشي، يكي از مسافران كيف دستي خود حاوي اين داروها را داخل خودرو جا گذاشته و او نيز فكرش فروش داروها در پنجراه مشهد به سرش مي زند كه نتوانسته نقشه خود را عملي كند و اين داروها را به داخل خانه بازگردانده است.
فرمانده انتظامي مشهد خاطرنشان كرد: بنا بر اظهار نظر اوليه كارشناسان دانشگاه علوم پزشكي در بررسي احراز كيفيت، این داروها قابليت مصرف انساني نداشته و بايد معدوم شوند كه در اين رابطه پرونده به مراجع قضايي معرفي شد.
فريب فروشندگان موتورسيكلت در سايت واسطه گر مجازي:
سرهنگ صارمي گفت: تيم هاي تجسس كلانتري شهيد نواب صفوي مشهد دقايقي پس از كشف داروهاي غيرمجاز، در پي گيري پرونده سرقت هاي سريالي موتورسيكلت با همكاري يكي از مالباختگان ، متهم را در حالي كه سوار بر موتورسيكلت مسروقه در ميدان پنجراه مشهد حركت مي كرد شناسايي و دستگير كردند.
فرمانده انتظامي مشهد گفت: جوان 31 ساله كه چند فقره سابقه سرقت وجه نقد و طلا و دلار در كارنامه سياه خود دارد در برابر شواهد و ادله غيرقابل انكار اعتراف كرد: به فروشندگان موتورسيكلت كه در سايت واسطه گر مجازي آگهي فروش درج مي كردند مراجعه و موتورسيكلت‌ آنها را به بهانه بررسي وضعيت موتوري به سرقت مي برده است.
سرهنگ صارمي اظهار داشت: اين جوان كه تاكنون به 6 فقره سرقت موتورسيكلت با اين روش اعتراف كرده مدعي شد براي بعضي از موتورسيكلت ها، پلاك و قولنامه جعلي تهيه مي كرد و در مواردي نيز با مالباختگان تماس گرفته و از آنان در قبال تحويل وسيله نقليه سرقتي درخواست مژدگاني كرده است.
وي گفت: تحقيقات از اين متهم براي كشف ديگر سرقت هاي انجام شده توسط او در حالي ادامه دارد كه بررسي هاي پليسي نشان مي دهد او در مواردي نيز موتورسيكلت سرقتي را براي سرقت يك موتورسيكلت ديگر ، نزد فروشنده به امانت مي گذاشته تا بتواند پس از جلب اعتماد، نقشه خود را عملی سازد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *