استاندار خراسان رضوی مردم را به شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن فراخواند

استاندار خراسان رضوی با صدور پیامی از مردم انقلابی و همیشه در صحنه این استان برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه و جشن پیروزی انقلاب اسلامی دعوت به عمل آورد.
علیرضا رزم حسینی در این پیام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل عظیم الشان و شهدای گلگون کفن آورده است: بدون شک همزمانی چهلمین روز شهادت سردار پرافتخار اسلام و نماد ایثار و استقامت، سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نقطه عطف یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال است و مردم ایران با الگو گرفتن از مکتب سلیمانی، بار دیگر حماسه‌ای از جنس «استقلال و آزادی» خواهند آفرید.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: ایام ‌الله دهه مبارک فجر یادآور روزهای تاریخی ایستادگی مردمان این سرزمین، در برابر ظلم و استبداد برای دستیابی به ایرانی اسلامی، آزاد و مستقل است و ملت غیور ایران در بهمن ماه سال ۱۳۵۷ در پرتو هدایت‌های داهیانه پیر جماران، دیوار ابهت پوشالی نظام شاهنشاهی و دلبستگان به قدرت‌های خیالی را فرو ریخت و با تقدیم خون پاک فرزندان خود، بذر انقلاب اسلامی را در این سرزمین کاشت تا نظام جمهوری اسلامی به درختی تنومند تبدیل شود و امروز سایه خود را بر روی ملت‌های آزادی‌خواه بگستراند.
استاندار خراسان رضوی ضمن تبریک ایام فرخنده دهه فجر از قشرهای مختلف مردم همیشه در صحنه خراسان رضوی دعوت کرده است که با حضور پرشور و یکپارچه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب، امام راحل، مقام معظم رهبری و شهیدان والامقام، بار دیگر حماسه‌ای بی‌بدیل از وحدت و همدلی خلق کرده و زمینه یاس و ناامیدی دشمنان و عزت و سربلندی بیش از پیش ایران اسلامی را فراهم کنند.
۱۰۰ نقطه خراسان رضوی میعادگاه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن است
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: طی دهه فجر امسال صدها برنامه در شهرها و روستاهای این استان در حال انجام است و راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن نیز همزمان در بیش از ۱۰۰ نقطه استان برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام سید محمد سلطانی در جمع اصحاب رسانه خراسان رضوی افزود: در شب ۲۲ بهمن مردم این استان پشت بام‌ها ندای الله اکبر سر می‌دهند و این ندای الهی از بلندگوهای مساجد، حسنیه‌ها و حرم مطهر رضوی نیز پخش خواهد شد و همزمان با آن با همکاری لشکر ۷۷ پیروز خراسان در ۴۰ نقطه شهر مشهد نورافشانی اجرا می‌شود.
وی ادامه داد: مراسم حماسی و باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال همزمان با چهلمین روز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در مشهد مقدس از ساعت ۸،۵ صبح با تجمع اقشار مختلف در میدان ۱۵ خرداد این شهر آغاز خواهد شد و راهپیمایان پس از حرکت در خیابان امام رضا (ع) و سردادن شعارهای انقلابی و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب وارد حرم مطهر رضوی می‌شوند و با اجتماع در صحن جامع رضوی از سخنرانی حجت الاسلام رییسی، رییس قوه قضایی بهره‌مند می‌شوند و قرائت قطعنامه و برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر از دیگر برنامه‌های این روز در مشهد مقدس است.
وی گفت: در این روز برای تامین وسیله رفت و آمد شرکت کنندگان در راهپیمایی، اتوبوس‌های سازمان اتوبوسرانی، بی.آر.تی و قطار شهری مشهد از ساعت هفت صبح تا ساعت ۱۵ از نقاط مختلف شهر مشهد به طرف میدان ۱۵ خرداد به صورت رایگان سرویس دهی خواهند نمود و در طول مسیر راهپیمایی ایستگاه‌هایی برای توزیع اقلام تبلیغاتی، نقاشی کودکان و ارائه خدمات فرهنگی به نونهالان، نمایشگاه کتاب، ایستگاه تئاتر، فعالیت‌های علمی پژوهشی، خدمات رایگان بهداشتی، کتابخانه سیار و ایستگاه‌های صلواتی دایر می‌شود.
حجت‌الاسلام سلطانی از اقشار مختلف مردم برای شرکت در این راهپیمایی ملی دعوت کرد و افزود: شرکت انبوه اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی حماسی باعث ناامیدی دشمنان نظام و انقلاب می‌

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *