مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی:

آماده میزبانی مسابقات آسیایی هستیم

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: ما در حالی که تلاش کردیم، مشهد را برای اولین بار برای مسابقات آسیایی فوتبال آماده کنیم، دشمنان ما و در راس آنها عربستان سعی کردند که این اتفاق رخ ندهد چرا که از قدرت ایران و حضور هوادارنش می‌هراسند.

فرزاد فتاحی ظهر دیروز اهدای مدال‌های قهرمانان جهانی و آسیایی استان به سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: درود می‌فرستم بر روح پر فتوح شهدا و امام شهدا و جانباختگان حوادث اخیر در سقوط هواپیما و تشییع سردار سلیمانی و همچنین از همه کسانی که برای اعتلای نام این سرزمین تلاش می‌کنند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی افزود: امروز در کنار هم جمع شدیم تا بار دیگر بخشی از درس جوانمردی و فتوت را در ورزش نشان دهیم.

وی بیان کرد: همه شما می‌دانید اگر رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های امثال شهید سلیمانی نبود، ما این آرامش را در کشور نداشتیم، در دوران دفاع مقدس نیز جوانان ما زندگیشان را فدا کردند تا ما در امنیت زندگی کنیم.

فتاحی ادامه داد: از همین استان بالغ بر 18 هزار شهید داریم که 400 نفر از آن‌ها شهدای ورزشکار بودند، همچنین هفت شهید مدافع حرم در این دوران داریم و همه این‌ها نشان می‌دهد که جامعه ورزش ما همچون سایر اقشار جامعه در کنار نظام جمهوری اسلامی ایران قرار دارند.

رقابت با بزرگان دنیا

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی تصریح کرد: برای اینکه یک قهرمان بتواند در مسابقات کشوری حضور پیدا کند باید مراحل سختی را بگذارند تا با برترین‌های کشور رقابت کند و بعد از آن در مسابقات جهانی و آسیایی قرار گیرد تا با رقابت با بزرگان دنیا بتواند برای کشورش افتخار آفرینی کند. شما به خوبی می‌دانید که این کار بسیار دشوار است و یک ورزشکار باید حدود 10 سال تمرین کند تا به این مرحله برسد.

وی اضافه کرد: ما در میان ورزشکاران آسیایی و جهانی قرار داریم که آمدند تا مدال‌های بسیار ارزشمند خود را به صورت نمادین به این شهید بزرگ تقدیم کنند.

فتاحی عنوان کرد: شهدای ما بزرگترین مدال قهرمانی را به‌دست‌آوردند، مدالی که شهدای ما گرفتند بالاتر از هر مدال جهانی است و جامعه ورزش ما به این باور رسیده است. امروز به بیان رهبر معظم انقلاب، سردار سلیمانی تنها یک فرد نیست که شهید شده است بلکه شهادت او یک فرهنگ است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی افزود: ما امروز دعوت کردیم که هفت نفر از قهرمانان استان مدال‌های خود را تقدیم کنند اما حدود 15 نفر از ورزشکاران ما آمدند و 20 مدال بین‌المللی را در اینجا می‌بینیم.

وی ادامه داد: شاهد بودیم دشمنان ما از هیچ کاری در جهت انزوای ایران دریغ نکردند و امروز به عرصه ورزش نیز وارد شدند. دشمنان بدانند که ما هر چه داریم از شهدا است.

قدرت ایران

فتاحی اظهار کرد: ما در حالی که تلاش کردیم، مشهد را برای اولین بار برای مسابقات آسیایی فوتبال آماده کنیم، دشمنان ما و در راس آنها عربستان سعی کردند که این اتفاق رخ ندهد چرا که از قدرت ایران و حضور هوادارنش می‌هراسند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی ضمن تشکر از حمیداوی، مالک تیم شهر خودرو گفت: از همه مسؤولین و مدیران باشگاه‌های آسیایی ما که زیر بار این ذلت نرفتند‌ و اقتدار ایران را حفظ کردند، تشکر می‌کنم چرا که کاری بسیار بزرگ را انجام دادند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *