تمهیدات ترافیکی ۹ دی، روز بصیرت

رییس پلیس راهور خراسان رضوی از تمهیدات ترافیکی ۹ دی روز بصیرت در شهر مشهد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “حمیدرضا دهنوی” در تشریح این خبر گفت: نهم دی ماه سالروز حماسه ماندگار ملت انقلابی ایران در مقابل استکبار جهانی و فتنه‌گران داخلی است. در این روز امت حزب اله ایران اسلامی باردیگر با آرمان‌های امام و انقلاب تجدید پیمان نموده و با اتحاد و همبستگی نقشه شوم دشمنان کشورمان را نقش برآب کردند.

وی افزود: به منظور گرامیداشت سالگرد این حماسه بزرگ تمهیدات ویژه ترافیکی در مشهد اجرا می‌شود.

سرهنگ دهنوی گفت از ساعت ۶ بامداد صبح روز دوشنبه تا خاتمه مراسم تمامی مسیرهای منتهی به میدان شهدا، تقاطع شهید اندرزگو – چهارراه شهدا و تقاطع زرینه – میدان گنبد سبز به سمت حرم مطهر مسدود خواهد بود .

معابر منتهی به میدان شهدا و طول خیابان آیت اله شیراری از مسیر جنوبی از ابتدای  ورودی کنار گذر مقابل اداره کل آموزش و پرورش استان، از مسیر شمال از کنار گذر خیابان آیت‌الله عبادی که به سمت میدان شهدا و از مسیر غرب از میدان توحید به سمت میدان شهدا، از مسیر شرق از زیرگذر شیرازی تمامی مسیر ها مسدود می‌شود.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی خاطر نشان کرد: از ابتدای تقاطع دانش، تقاطع شهید گمنام میدان پنجراه نیز از تردد و ورود وسائط نقلیه جلوگیری می‌شود.

وی در خصوص محدودیت‌های توقف نیز اظهار داشت: پارک وسایل نقلیه در رینگ زیرگذر حرم مطهر خیابان شیرازی از میدان شهدا تا حرم مطهر – خیابان شهید رجائی حد فاصل نقاطع شهید اندرزگو تا تقاطع شهدا و خیابان آیت الله بهجت تا تقاطع زرینه – خیابان نواب صفوی – خیابان طبرسی تقاطع شهید گمنام تا حرم مطهر – از تقاطع دانش تا حرم مطهر – طول خیابان شهید اندرزگو و تمامی مقاطع‌های موجود مسیر تا عمق ۵۰ متری ممنوع و از ساعت ۲۲مورخه هشتم دی ماه، این معابر پاکسازی خواهد شد.

وی از همکاری شهروندان قانون مدار با پلیس تشکر کرد.

 

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *