ملی‌پوش مشهدی فوتسال:

امسال کار آسانی در آسیا نداریم

بازیکن مشهدی تیم ملی فوتسال گفت: کشور‌های آسیایی سرمایه گذاری‌های خوبی که انجام دادند و این نشان می‌دهد کار سختی در جام ملت‌ها داریم.

حسین طیبی بازیکن تیم فوتسال غیرت قزاقستان، درباره قهرمانی این تیم در رقابت‌های جام حذفی اظهار داشت: یک هفته قبل از آن که تعطیلات سال نو میلادی آغاز شود، تیم ما در فینال جام حذفی، یک بازی بسیار سخت  را پشت سر گذاشت و خدا را شکر در پایان آن مسابقه به مقام قهرمانی دست پیدا کردیم. قهرمانی در جام حذفی برای باشگاه بسیار مهم بود، زیرا ما یک بار هم سال گذشته در این مرحله حضور داشتیم، اما متاسفانه موفق نشدیم که عنوان قهرمانی این مسابقات را بدست بیاوریم و به همین دلیل امسال می‌خواستیم که هر طوری شده این عنوان را کسب کنیم تا با روحبه بالایی به تعطیلات سال نو برویم. به اعتقاد من با تلاشی که کادر فنی تیم و همچنین بازیکنان از خود نشان دادند، توانستیم قهرمان جام حذفی شویم.

بازیکن تیم غیرت قزاقستان درباره شرایط تمرین این تیم هم تا قبل از آغاز دوباره لیگ گفت: شرایط تیم ما بسیار خوب است و به خاطر آن که در تعطیلات سال نو قرار داریم، باشگاه تمرینات تیم را یک هفته‌ای تعطیل کرد. همچنین قرار است دور جدید تمرینات تیم برای شروع دوباره در لیگ برتر را از امروز آغاز کنیم.

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان درباره وضعیت تیم ملی تا قبل از آغاز مسابقات جام ملت‌های آسیا و اینکه برخی از تیم‌ها از الان خود را آماده این رقابت‌ها کرده اند بیان داشت: کار ما امسال در مسابقات جام ملت‌های آسیا به نسبت دوره‌های قبل بسیار سخت‌تر است. بیشتر تیم‌های آسیایی با سرمایه گذاری و بازی‌های خوبی که برگزار کرده اند، نشان داده اند که کار ما امسال در آسیا اصلاً آسان نیست. امیدوارم که فدراسیون فوتبال چه از لحاظ امکانات و چه از لحاظ بازی‌های تدارکاتی شرایط بسیار خوبی را برای تیم ملی فراهم کند تا بتوانیم از عنوان قهرمانی که سال گذشته بدست آوردیم به خوبی دفاع کنیم. به اعتقاد من اگر امسال می‌خواهیم دوباره قهرمان جام ملت‌ها شویم، از فدراسیون فوتبال گرفته تا رسانه‌ها همه باید از تیم ملی فوتسال حمایت کرده تا بتوانیم در این مسابقات عملکرد خوبی داشته باشیم.

بازیکن تیم غیرت قزاقستان همچنین درباره بازیکنانی که به لیگ‌های دیگر کشور‌ها می‌روند تا در آنجا بازی کنند عنوان کرد: هر بازیکنی برای آینده خودش هدف خاصی دارد. من معتقدم به خاطر آن که لیگ ایران از کیفیت پایینی برخوردار است، برخی از بازیکنان به خاطر شرایط مالی و برخی دیگر به خاطر مسائل فنی سعی می‌کنند به لیگ‌هایی بروند که بتوانند آن‌ها را تامین کنند.

طیی درباره وضعیت خودش گفت: برای من بیشتر از آن که مسائل مالی مهم باشد، کیفیت بازی‌ها مهم بود. دوست داشتم فوتسالم را در کشوری ادامه دهم که بتواند از لحاظ فنی به من بسیار کمک کند تا بتوانم در شرایط خوبی قرار داشته باشم. به هر حال من برای بازیکنانی که در خارج از ایران بازی می‌کنند آرزوی موفقیت دارم و معتقدم که این بازیکن است که می‌تواند در نهایت برای آینده خودش تصمیم بگیرد و همه ما هم باید به تصمیم او احترام بگذاریم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *