شکایت ۱۴ نفر از داوطلبان رد صلاحیت شده مجلس در خراسان رضوی

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی گفت: بیش از ۴۰ نفر در هیات‌های اجرایی رد صلاحیت شدند که از بین آنها ۱۴ نفر اعتراض کردند و شکایت‌های آنها را استماع کردیم، در بین این ۱۴ نفر افراد شناخته شده حضور ندارند.

به گزارش ایسنا، محمدکمال سرویها در خصوص بررسی صلاحیت داوطلبان مجلس شورای اسلامی توسط هیات نظارت، اظهار کرد: هیات‌های نظارت متعدد هستند، هیات نظارت بخش، شهرستان و استان داریم و هیات نظارت مرکزی نیز در تهران است.

وی افزود: تا روز گذشته هیات‌های نظارت شهرستان‌ها کار را تمام‌ کردند، به هیات نظارت استان دادند و ما نیز بررسی می‌کنیم. نظر هیات نظارت شهرستان و هیات اجرایی یکی است، زیرا در یک جلسه با هم بررسی می‌کنند.

سرویها بیان کرد: از روز گذشته پرونده‌ها به هیات نظارت استان آمده است، در مرحله قبل هیات‌های اجرایی در فرمانداری‌ها بررسی کردند و اکنون ما باید بررسی کنیم.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی گفت: بیش از ۴۰ نفر در هیات‌های اجرایی رد صلاحیت شدند که از بین آنها ۱۴ نفر اعتراض کردند و شکایت‌های آنها را استماع کردیم اما در هیات نظارت استان ظرف ۱۰ روز آینده تمام پرونده‌ها را بررسی کرده و اعلام می‌کنیم. در بین این ۱۴ نفر افراد شناخته شده حضور ندارند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *