خون سپهبد سلیمانی پشتوانه اقتدار نظام

 

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی در مراسم بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: نعمت ولایت و خون مقدس شهیدان پشتوانه عظمت و اقتدار نظام اسلامی در جهان است.

به گزارش صبح امروز غلامعلی صادقی در جمع عزاداران و همکاران قضایی، اداری و مسئولان و مدیران با محکوم کردن این اقدام تروریستی عوامل منحوس آمریکایی گفت: نعمت ولایت و خون مقدس شهیدان پشتوانه عظمت و اقتدار نظام اسلامی در جهان است.

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی که در مراسم بزرگداشت حوادث تروریستی اخیر که منجر به شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همرزمان این عزیزان شد ضمن اعلام انزجار و محکومیت این اقدام تروریستی شنیع گفت: همان گونه که رهبر عزیزمان فرمودند انتقام سختی در زمان مناسب و مکان مناسب در انتظار مرتکبان این جنایت ضد بشری و ضد انسانی است.

رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی با ذکر خاطره ای از دوران آشنایی با حاج قاسم سلیمانی هنگام خدمت در مناطق محروم جنوب کشور گفت: صمیمیت، مهمان نوازی، تواضع، سادگی و مردم دوستی شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی از سالیان دور زبانزد خاص و عام بود و اهتمام ویژه وی به حفظ ارزشها و آثار دفاع مقدس موجب پدید آمدن یکی از بهترین و ارزشمند ترین موزه های آثار دفاع مقدس شد.

غلامعلی صادقی خاطر نشان کرد: از آنجا که این شهید بزرگوار در زمینه جهاد اصغر و جهاد اکبر بصورت توأمان مراقبت داشت وی را به یک مجاهد کامل در راه اسلام و عقیده تبدیل کرد و شهادتش را به یک شهادت اعلا مبدل نمود.

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی، مردمی بودن را یکی از مهمترین ویژگیهای حاج قاسم سلیمانی دانست و افزود: علقه عجیب این شهید عزیز با مردم موجب شده بود تا این بزرگوار هرجا که مسئولیتی داشت رابطه صمیمی خود را با مردم حفظ کند.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی، ساده زیستی را از دیگر ویژگی های این شهید عزیز دانست و افزود: همانگونه که همه می دانیم حاج قاسم مانند سایر آحاد جامعه سفر می کرد و در میان مردم و دوستانش بود و ارادت امروز مردم جهان اسلام و آزادیخواهان و مظلومان به این شهید عرصه وحدت و امنیت ناشی از همین ویژگی های ارزشمند و قابل تقدیر بود.

غلامعلی صادقی با اشاره به حضور حاج قاسم سلیمانی در میدان اقدام و عمل خاطر نشان کرد: شهید سلیمانی پیامهای قدرتمندانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را با حضور مجاهدانه در میادین مختلف مجاهدت به گوش جهانیان رساند و همین حضور مقتدرانه موجب شد تا اسرائیل جنایتکار هرگز به خود جرأت صدمه رساندن به وی را ندهد و این ترور دولتی توسط عالی ترین مقام امریکای جنایتکار به انجام رسید که همین نکته نیز قابل تأمل و نشانگر عظمت این شهید بزرگوار بود.

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی، پیروی از خط ولایت و امامت و برکات خون مقدس شهیدان عزیز را از پشتوانه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان دانست و افزود: امریکائیها در مواجهه با این اشتباه محاسباتی و اقدام خبیثانه غیربشری و غیرانسانی دچار ترس و وحشت شدند و گویی در حالت خوف و رجا منتظر دریافت پاسخی کوبنده در سراسر منطقه و یا حتی جهان علیه نیروها و منافع خود از سوی ایران در زمان مناسب و مکان مناسب هستند.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی افزود: اظهارات مقامات ایران در خصوص اقدام تلافی جویانه؛ امریکائیها را بویژه در منطقه فلج، مضطرب و نگران کرده است و انتصاب ارزشمند سردار قاآنی که از نزدیکترین افراد به حاج قاسم سلیمانی بود از سوی رهبری معظم انقلاب و فرماندهی معزز کل قوا نشان از این دارد که راه حاج قاسم در دفاع از ملتهای مظلوم جهان با قدرت و قوت هرچه بیشتر از پیش ادامه خواهد یافت و پیام حضور مردم در کشورهای اسلامی و کشور عزیزمان در زمینه محکومیت این اقدام ددمنشانه و همچنین تکریم از این شهیدان عزیز این پیام را برای دشمنان در بردارد که ایران پر از قاسم سلیمانی ها است.

گفتنی است در این مراسم که با حضور جمعی از خاندان معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان در نمازخانه مجتمع قضایی ولایت دادگستری مشهد برگزار شد حاضران ضمن قرائت آیات مبارک قرآن و ذکر مصائب اهل بیت عصمت و طهارت یک بار دیگر با آرمانهای امام و شهیدان و مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» تجدید پیمان و میثاق کردند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *