واحدهای مسکن مهر باید از کیفیت مناسب جهت اسکان مردم برخوردار باشد

عضو هیات مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید گفت: مولفه مهم برای مردم کیفیت مناسب واحدهای مسکن مهر است که باید این امر به عنوان یک اصل مهم مورد نظر قرار داشته باشد.
به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید گلبهار، حسن روانفر عضو هیات مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدیددر جلسه تعیین تکلیف و تکمیل پروژه های مسکن مهر این شهر که با حضور نادر عربی مدیرکل دفتر توسعه مسکن این شرکت، هومن گریوانی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل عمران گلبهار، سعید حاجی محمدی نائب رئیس هیات مدیره و برخی از پرسنل این شرکت برگزار شد با اشاره به اینکه مشکل 50 درصد از واحدهای باقی مانده مسکن مهر حل شده است، افزود: باید تدبیری اتخاذ گردد تا باقیمانده واحدها بدون عارضه مطابق با شرایط و راهکارهایی که مدنظر گرفته شده تا پایان امسال بر حسب دستور مقام عالی وزارت اجرایی گردد.


وی خاطرنشان کرد: تاکنون اقدامات بسیار خوبی برای حل مشکلات واحدهای مسکن مهر از سوی این شرکت انجام شده است که امیدواریم همکاران ما تا تعیین تکلیف باقی مانده این واحدها پیگیری ها مستمر داشته باشند.
هومن گریوانی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت عمران گلبهار نیز در این جلسه با اشاره به اینکه عمده مشکلات و نارضایتی ها مردم از واحدهای تعاونی های مسکن مهر است، گفت: این شرکت تاکنون پیگیری ها و مکاتبات زیادی را در جهت تعیین تکلیف برخی از این واحدها انجام داده است که در برخی از موارد نتایج خوبی حاصل شده است.
وی افزود: در حال حاضر واحدهایی که توسط پیمانکاران و انبوه سازان در حال تکمیل است طی بازدیدهای دوره ای مورد بررسی قرار گرفته می گیرد.


وی با بیان اینکه تاکنون 31 هزار و 360 واحد مسکن مهر در گلبهار افتتاح شده است، اذعان کرد: در حال حاضر 8 هزار و 473 واحد دیگر در گلبهار باقی مانده است که امیدواریم طبق برنامه ریزی های صورت گرفته هزار و 450 واحد که در حال حاضر با پیشرفت بالای 80 درصد هستند را در دهه فجر امسال به بهره برداری برسانیم.
پس از برگزاری این جلسه بازدید میدانی از پروژه های مسکن مهر 220 واحدی شرکت مرمر بتن، تعاونی مهر 12، مهر 27، مهر 82 و مهر 68 انجام شد که مقرر گردید شرکت های خدمات رسان آب و فاضلاب و گاز نسبت تکمیل زیرساخت های پروژه هایی با پیشرفت 80 درصد اقدام کنند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *