تقدیر شهردار منطقه هشت از پاکبان متعهد

رضا رنجبر پاکبان متعهد و پاکدست شهرداری منطقه هشت که پیام تشکر و قدردانی یکی از شهروندان از او باعث شد، در شورای اداری شهرداری منطقه هشت تقدیر و تکریم شد.

به گزارش صبح امروز این پاکبان متعهد، خودروی رها شده و روشن در خیابان ملک الشعرای بهار را در ساعات بامدادی روز با پیگیری و امانتداری و بدون هیچ چشمداشتی مالک را مطلع نموده و تا حضور مالک خودرو پیگیری کرده است.

این پاکبان 42 ساله با این اقدام متعهدانه و خداپسندانه از سرقت احتمالی خودروی شهروند مشهدی جلوگیری کرده است .

شهردار منطقه 8 مشهد در شورای اداری منطقه هشت که با حضور تمامی معاونین و روسای ادارت منطقه هشت تشکیل گردیده بود گفت: پاکبانان کارگرانی هستند بی‌نام و نشان که خود را در محضر خدا و پیشگاه وجدان‌شان می‌بینند و تلاش می‌کنند تا کارها به درستی انجام شود.
علی شیرازی ضمن تقدیر و تکریم پاکبان متعهد یادآورشد : ترویج صفات اخلاقی و شهروندمداری وظیفه سازمانی همه خانواده مدیریت شهری است .
رضا رنجبر پاکبان متعهد و پاکدست شهرداری منطقه هشت که پیام تشکر و قدردانی یکی از شهروندان از او سبب شناسایی او میشود در شورای اداری شهرداری منطقه هشت گفت : ما امین مردم هستیم و وظیفه خود را انجام داده ام و انتظار ما از شهروندان همیاری و حفظ نظافت معابر و قرردادن به موقع زباله ها جهت رفت و روب است .

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *