تعیین مکانی برای تجمع معترضین در مشهد

استاندار خراسان رضوی گفت: بزودی با تصویب در شورای تامین استان، مکانی برای تجمع و اعتراض معترضین به حق در مشهد تعیین خواهد شد.

علیرضا رزم‌حسینی با اشاره به حوادث اخیر اشاره کرد و با بیان اینکه خراسان رضوی از امنیت خوبی برخوردار است، تصریح کرد: پس از بررسی و تصویب شورای تامین استان، مکانی مناسب برای معترضین مشخص خواهد شد تا هم مردم در چارچوب قانون بتوانند در یک مکان مشخص در امنیت کامل اعتراض خود را نسبت به موضوعات صنفی مطرح کنند و هم مدیران ذی ربط بتوانند به مردم توضیحات لازم را ارائه کنند.

رزم‌حسینی با تاکید بر اینکه باید در جهت اقناع فکری مردم تلاش کنیم، افزود: امیدواریم در خراسان رضوی با همت مدیران دستگاه‌های امنیتی، قضایی و اجرایی، مشهد اولین شهری باشد که در آن، برای بیان اعتراض مردم مکانی مشخص و در این راستا به همه گروه‌های مجوزدار طبق قانون برای اعتراض در این مکان، امکان حضور داده خواهد شد.

وی نظام جمهوری اسلامی را کاملا متفاوت از نظام های سلطه برشمرد و خاطرنشان کرد: امام راحل، معمار بزرگ انقلاب، نظام جمهوری اسلامی را مبتنی بر جمهوریت و اسلامیت و بر پایه ظرفیت مردمی بنا کرده است لذا اگر مردم پای آرمان‌های نظام باشند، نظام بالنده تر خواهد شد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *