گل‌محمدی: این مسائل به شخصیت تیم ما ضربه می‌زند

تداوم مشکلات صدرنشین در آستانه بازی با نفت

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال امروز شنبه با 4 مسابقه حساس به پایان می رسد. شهر خودرو صدرنشین میزبان صنعت نفت آبادان است، استقلال میهمان سپاهان است و پرسپولیس به مصاف نساجی مازندران می رود، تراکتور هم در تهران میهمان پیکان است.

شهرخودرو به دنبال پیروزی

شهر خودرو با وجود یک بازی کمتر در صدر جدول لیگ قرار گرفته و این هفته هم در خانه پیروزی دور از دسترسش نخواهد بود. بخصوص اینکه نفت آبادان با مشکلات زیادی مواجه است و بازیکنان این تیم هنوز دریافتی نداشته اند و اسکوچیچ سرمربی تیم هم گفته باشگاه به اندازه کافی به من و بازیکنان بهانه داده است. با این حال صنعت نفتی ها بخاطر هوادارانشان با تمام توان بازی خواهند کرد هرچند امتیاز گرفتن از صدرنشین لیگ کار راحتی نیست. گل محمدی یکی از بهترین تیم های لیگ را درست کرده است. تیمی که قرار است در آسیا هم حضور داشته باشد، هرچند مشکلات آن ها هم این روزها کم نیست و کادر فنی و بازیکنان حسابی از خیلی کمبودها در باشگاه شهرخودرو شاکی هستند.

ساعت دیدار امروز تغییر کرد

سازمان لیگ فوتبال ساعت دیدار تیم‌های فوتبال شهر خودرو و صنعت نفت آبادان در هفته دوازدهم لیگ برتر را تغییر داد.

مسابقه دو تیم شهر خودروی مشهد و صنعت نفت آبادان از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، به جای ساعت 17 امروز شنبه 9 آذر 98، در ساعت 14 امروز در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد آغاز می‌شود.

هواداران به ورزشگاه بیایند

یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو پیش از دیدار با صنعت نفت آبادان گفت: بازی خیلی مهمی داریم. می‌دانیم که این بازی چه حساسیت بالایی دارد. وضعیت جدول به گونه‌ای است که به این سه امتیاز نیاز داریم. امیدوارم بازیکنان هم تلاش مضاعفی برای کسب این سه امتیاز داشته باشند. از هواداران‌مان می‌خواهیم حضور پر شوری داشته باشند و در خیلی بازی‌ها که پیروز شدیم، به دلیل حضور پر شور آنها بوده است. می‌خواهیم با حضورشان در ورزشگاه به ما انگیزه مضاعف بدهند.

وی افزود: بازی‌هایی که از تیم صنعت نفت دیدم، آنها تیم بهتری نسبت به فصل گذشته هستند. بازی‌های آنها را دیده‌ام و بازی آخرشان مقابل پرسپولیس را هم دیدم که به نظرم تیمی خوب به لحاظ فنی و با انگیزه هستند. ما باید در خط دفاعی و هجومی باهوش عمل کنیم. با این حال برای بازی امروز تلاش خواهیم کرد تا برنده باشیم و باید در زدن ضربات آخر دقت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو در خصوص غایبان تیمش برای دیدار با صنعت نفت گفت: بازیکن مصدوم ما فقط محمد آقاجانپور است و سایر بازیکنان در وضعیت خوبی قرار دارند و آماده هستند.

گل‌محمدی در واکنش به مشکلاتی که در تیم شهر خودرو وجود دارد و بازیکنان به آن اشاره کرده‌اند و در پاسخ به این سؤال که آیا مشکلات حل شده است یا نه، اظهار داشت: هنوز تغییراتی ایجاد نشده است. به طور مثال در لباس‌های تمرینی و لباس گرم زمستانی و حتی چمدان لوازمی است که هر تیمی نیاز دارد. در شأن ما نیست که در این خصوص صحبت کنیم، اما بسیار زشت است.

وی ادامه داد: دو ماه دیگر باید در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنیم و این اتفاقات خوب نیست. هنوز مسائل پیش پا افتاده را حل نکرده‌ایم، اما می‌خواهیم به آسیا برویم. این مسائل به شخصیت تیم ما ضربه می‌زند. وقتی هم صحبت می‌کنیم، می‌گویند این مسائل پیش پا افتاده است، اما نمی‌دانم چرا همین مسائل پیش پا افتاده را حل نمی‌کنند. بازیکنان و اعضای کادر ما روی نیمکت از سرما می‌لرزند، اما نمی‌دانم چه زمانی این مشکلات حل خواهد شد.

یحیی باهوش است

بهنام سراج، مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پیش از دیدار این تیم مقابل شهر خودرو اظهار داشت: با آگاهی کامل به مشهد آمده‌ایم و می‌دانیم بازی بسیار سختی مقابل شهر خودرو خواهیم داشت. مربی این تیم بسیار باهوش و آگاه نسبت به مسائل روز فوتبال است. یحیی از دوستان قدیمی خودم است و چند سال با هم همبازی بودیم. می‌دانم باهوش است و تیمی خوبی هم درست کرده که بالای جدول قرار دارد. هیچ تیمی بدون دلیل بالای جدول نمی‌ماند.

وی ادامه داد: ما هم تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم و توانسته‌ایم یقه بسیاری از تیم‌ها را بگیریم. به جز بازی با استقلال ما در سایر بازی‌ها عملکرد فنی خوبی داشتیم و خوب بازی کردیم. با این حال تلاش می‌کنیم امروز بازی خوبی را مقابل شهر خودرو انجام دهیم.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره غایبان تیمش در دیدار با شهر خودرو اظهار داشت: متأسفانه کاپیتان تیم‌مان، طالب ریکانی را دو سه هفته‌ای است که در اختیار نداریم و دو سه هفته دیگر هم این مصدومیت ادامه دارد. همه‌ی بازیکنان را با انگیزه داریم، آنهم بدون پول. می‌دانید به‌هرحال مشکلات مالی انگیزه را کم می‌کند، اما بازیکنان ما به لحاظ فوتبالی کاملاً انگیزه دارند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *