آشفته‌بازار مالی در تیم والیبال پیام؛

چک‌های بی‌محل در دست سبزجامگان!

تیم والیبال پیام در روزهای پایانی وارد لیگ برتر شد، اما شرایط مالی این تیم همچنان در وضعیت بدی قرار دارد.

مسئولان تیم والیبال پیام امسال پس از کش‌وقوس‌های فراوان توانستند رضایت جبار قوچان‌نژاد، سرمربی فصل گذشته نماینده والیبال مشهد به عنوان یکی از طلبکاران عمده را گرفته و با اخذ رضایت وی در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور حضور پیدا کنند. علی شیخ‌الاسلامی مدیرعامل باشگاه پیام در روزهای پایانی مهلت حضور تیم‌ها در لیگ برتر با چند چک توانست بدهی‌های این تیم را داده و یک بار دیگر سهمیه مشهد را در لیگ برتر والیبال حفظ کند.

پس از گذشت 4 هفته از مسابقات لیگ برتر مشکلات این تیم یکی پس از دیگری رو می‌شود. یکی از مشکلات تیم پیام این است که 5 بازیکن باتجربه مشهدی‌ها تیم‌شان را برای برگزاری بازی هفته چهارم در سیرجان همراهی نکرده‌اند. این بازیکنان در اعتراض به سفر 15 ساعته تیم با اتوبوس به سیرجان از همراهی تیم سر باز زدند و در انتظار برگزاری کمیته انضباطی هستند.

چک‌های بی محل!

موضوع دیگر مربوط به چک‌هایی است که مدیرعامل باشگاه در اختیار طلبکاران قرار داده. چک‌هایی که شیخ‌الاسلامی به برخی از طلبکاران خود داده، هیچ پشتوانه مالی ندارد. برخی از طلبکاران با مراجعه به بانک برای نقد کردن چک متوجه شدند که حساب صاحب چک از سال 95 هیچ گردش مالی نداشته است.

این چک‌ها به نام خانم «ط.م» است که تمام چک‌هایش از سال 95 برگشت خورده و خبری هم این شخص نیست. گفته می‌شود صاحب چک‌های بی‌محل در قید حیات نیست و تایید این موضوع می‌تواند تبعات بسیاری برای تیم پیام و مدیرعامل این باشگاه داشته باشد.

علی شیخ‌الاسلامی، مدیرعامل باشگاه پیام خراسان در مورد پیروزی تیمش در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور مقابل فولاد سیرجان اظهار داشت: با توجه به مشکلاتی که داشتیم، جزو آخرین تیم‌هایی بودیم که تمرینات‌مان را شروع کردیم. ضمن اینکه تغییرات عمده‌ای در کادر فنی و بازیکنان ایجاد شد و برای رسیدن به هماهنگی مدنظر نیاز به زمان داریم.

وی ادامه داد: در بازی اول مقابل شهرداری ورامین، مدافع عنوان قهرمانی قرار گرفتیم و عملکرد خوبی هم داشتیم، اما نتیجه را واگذار کردیم. در هفته دوم استراحت داشتیم و در هفته بعدی مقابل پیکان به میدان رفتیم و در شرایطی که تماشاگران‌مان از حضور در سالن محروم بودند، نتیجه را به حریف واگذار کردیم. در هفته چهارم هم راهی سیرجان شدیم و توانستیم به پیروزی برسیم.

سفر اجباری با اتوبوس

مدیرعامل باشگاه پیام خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی فدراسیون به نحوی است که بازی‌ها در روزهای یک‌شنبه و چهارشنبه برگزار می‌شود. ما برای سفر به سیرجان با مشکلاتی روبرو شدیم و نتوانستیم بلیت هواپیما پیدا کنیم. به همین دلیل بازیکنان مجبور شدند با اتوبوس سفری 15 ساعته داشته باشند تا به سیرجان برسند. قطعاً این شرایط برای هر ورزشکاری سخت است، اما باشگاه تمام تلاش خود را کرد تا بهترین شرایط برای اعضای تیم فراهم شود.

شیخ الاسلامی عنوان کرد: چند بازیکن که اتفاقاً بزرگترهای تیم هم بودند، نسبت به این موضوع معترض شدند و تیم را برای سفر به سیرجان همراهی نکردند، اما چون هیچ کم‌کاری از سوی باشگاه رخ نداده بود اعتراض بازیکنان مورد قبول قرار نگرفت و آنها به کمیته انضباطی رفتند. از طرفی هم می‌دانستیم که خداوردی متکی به بازیکن خاصی نیست و به همین دلیل با 10 بازیکن راهی سیرجان شدیم و خوشبختانه به پیروزی هم رسیدیم.

وی در خصوص بازی روز چهارشنبه مقابل کاله گفت: متاسفانه بازی روز چهارشنبه هم باید بدون حضور تماشاگران برگزار شود. این تصمیمی است که فدراسیون گرفته و مربوط به اتفاقات فصل گذشته است.

شرایط مالی خوبی داریم

مدیرعامل باشگاه پیام درمورد شرایط مالی باشگاه، عنوان کرد: نسبت به سال گذشته و چند تیم دیگر شرایط نسبتاً خوبی داریم و بخشی از قراردادها را هم پرداخت کرده‌ایم.

شیخ‌الاسلامی درمورد چک‌هایی که به طلبکاران داده و گفته می‌شود خانم «ط.م»، صاحب چک‌ها در قید حیات نیست، تصریح کرد: تا 10 یا 15 روز آینده بدهی‌ها تسویه می‌شود. خانمی که صاحب چک‌ها است زنده بوده، اما در باشگاه هیچ سمتی ندارد. حساب وی چند سال کار نمی‌کرد، اما برای چک‌هایی که ما در اختیار طلبکاران قرارداده‌ایم، مشکلی وجود ندارد.

سالن خالی از تماشاگر

گفتنی است؛ پنجمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور عصر امروز(چهارشنبه) با برگزاری 6 دیدار در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود. این هفته پیامی ها بدون حضور تماشاگران خود به مصاف کاله می روند. تیم پرحاشیه پیام در هفته پنجم پذیرای تیم یکدست کاله است. مشهدی‌ها در هفته گذشته با وجود غیبت 5 بازیکن اصلی خود در سیرجان به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کردند و در هفته پنجم بازهم باید در سالن خالی از کاله میزبانی کنند. شاگردان بهروز عطایی هم هفته گذشته در خانه با نتیجه 3 بر صفر مغلوب شهرداری ورامین شدند و حالا به دنبال جبران نتیجه هفته گذشته هستند.

 

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *