برگزاری همایش بزرگ مدیران و معاونین کاروانهای زیارتی پیاده سراسر کشوردر مشهد

خوافیان

 سخن‌گوی جمعیت خدمتگزار زایران پیاده امام رضا از مشارکت هزار نفر از مدیران و معاونین کاروانهای پیاده 21 استان کشور در این همایش خبر داد.

سخنگوی جمعیت خدمتگزارزائران پیاده امام‌رضا(ع) با بیان این مطلب گفت: مدیران کاروانهای زیارتی پیاده دهه آخر صفر در همایشی یکروزه در مشهد  با نحوه اداره کاروانها و چگونگی بهره وری از امکانات  رفاهی و خدماتی و درمانی ایستگاههای صلواتی بین راهی  آشنا میشوند .

به گزارش “صبح امروز” حسین رضائی افزود: استفاده از خدمات درمانی رایگان و هلال احمر ؛ نحوه تردد در جاده‌ها  و همکاری با نیروهای انتظامی و امنیتی  از دیگر موضوعاتی است که در این همایش اطلاع‌رسانی می شود .

وی گفت : تعیین زمان ورود کاروانها به مشهد و استقرار در اسکان‌های پیش بینی شده در سه روز اخر صفر و نحوه برگزاری مراسم مذهبی ؛ توجه به مسئولیت اجتماعی مدیر ؛ همکاری با فرمانداری ها و بخشداریها ؛ و همراهی روحانی مقیم کاروانها  از موضوعات دیگر این همایش  خواهد بود که توسط مدیران کشوری و استانی و مدیران جمعیت خدمتگزار برای حاضرین تشریح  خواهد شد .

رضائی افزود : 10% از مدیران ثبت نامی در این همایش برای نخستین بار عهده دار مسئولیت کاروانهای زیارتی را دارند که 3% آن مدیران زن هستند . وی گفت برای همه مدیران ثبت نامی بوسیله  پیامک اطلاع رسانی شده و انتظار است حدود هزار نفر مدیر و معاون کاروانهای زیارتی پیاده امام رضا (ع) در این همایش شرکت نمایند.

رضائی افزود : همایش در روز پنج شنبه 4/7/98 از ساعت 7 الی 14 در مشهد بلوار وحدت ؛ پارک وحدت ؛ فرهنگسرای زیارت برگزار می شود . سال گذشته 4890 کاروان از 21 استان زائر پیاده دهه آخر صفر به مشهد الرضا بودند .

 

 

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *