بازیکن تیم فوتسال هیات فوتبال استان:

برای قهرمانی به میدان می‌رویم

عضو تیم فوتسال هیات خراسان رضوی می گوید پخش تلویزیونی رقابت های لیگ برتر فوتسال زنان باعث حضور حامیان مالی قدرتمند در این رشته می شود و در نهایت شاهد پیشرفت ورزش زنان خواهیم بود.

«نسمیه غلامی» یکی از ملی پوشانی است که در لیگ برتر این فصل برای تیم فوتسال هیات خراسان رضوی بازی می‌کند. وی پیش از این از سال ۱۳۸۵ تجربه حضور در تیم‌های پیکان، سایپا، آرش بندرعباس، صنعت نفت آبادان، ملی حفاری اهواز، سپیدرود رشت، دانشگاه  آزاد و پویندگان صنعت فجر شیراز را دارد.

او همچنین سال‌هاست که در بازی‌های آسیایی و المپیک در کنار دیگر ملی پوشان نقش موثری برای کسب مقام قهرمانی و نایب قهرمانی داشته است. گفت و گویی با این بازیکن داشته ایم که در صحبت‌های خود نبود پخش تلویزیونی را مانعی برای رشد فوتسال زنان عنوان کرد.

تفاوت دستمزدهای این فصل نسبت به فصل گذشته چقدر است؟

دستمزدها در فصل جدید لیگ برتر فوتسال نسبت به فصل گذشته چندان تغییری نکرده  و ۱۰ درصد اضافه شده است.

آیا در پایان فصل گذشته کل مبلغ دستمزد خود را دریافت کردید؟

خیر. در پایان فصل گذشته به دلیل آنکه نتوانستیم به پلی‌آف صعود کنیم باشگاه پویندگان صنعت فجر شیراز، ۲۰ درصد از قرارداد من کم کرد در حالی که کل قرارداد من هم مبلغ زیادی نمی‌شود.

شرایط تیم ها نسبت به فصل گذشته چه تغییری کرده است.؟

تیم‌ها نسبت به فصل گذشته خیلی بهتر شدند و در لیگ برتر شاهد حضور ۶ تیم مدعی قهرمانی هستیم که این موضوع باعث جذاب شدن مسابقات می شود.

امسال بازیکنان مطرح در تمام تیم ها پخش شدند و این به جذاب شدن مسابقات کمک زیادی می کند.

برای بهبود کیفیت رقابت های لیگ برتر فوتسال زنان باید چه اقداماتی صورت گیرد؟

مسابقات ما پخش تلویزیونی ندارد و حتی رقابت‌های لیگ فوتسال مردان هم به ندرت از تلویزیون پخش می شود. یکی از جدی ترین مشکلات فوتسال زنان مباحث مالی است که برای حل آن نیاز به پخش تلویزیونی داریم.

این امر چقدر می‌تواند به تیم‌ها آسیب برساند؟

نبود پخش تلویزیونی سبب دیده نشدن فوتسال از طرف حامیان مالی است و وقتی آنها حمایت نکنند بازیکنان نیز دستمزد بالایی نخواهند گرفت. امیدوارم مسئولان این موضوع را پیگیری کنند تا زنان بتدریج حق پخش تلویزیونی داشته باشند. گرچه فصل گذشته شبکه ورزش چند دیدار لیگ برتر فوتسال زنان را پخش کرد و در آن زمان این امر مقداری به بهبود شرایط بازیکنان کمک کرد.

*فکر می‌کنید که تا چه حد شرایط قهرمانی برای تیم هیات خراسان رضوی مهیا باشد؟

تیم ما امسال برای قهرمانی بسته شده و ما همه تلاشمان را می‌کنیم که در هر بازی پرقدرت ظاهر شویم. در این فصل هیچ تیمی را نمی‌توانیم دست کم بگیریم و با برنامه ریزی خاصی در هر بازی حضور می‌یابیم.

از مهم‌ترین ویژگی‌های لیگ برتر در این فصل چیست؟

لیگ این فصل مثل فصل گذشته پلی آف دارد و این امر به تیم‌ها خیلی کمک می‌کند و ما همه تلاشمان را برای قهرمانی لیگ می‌کنیم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *