قهرمان خراسانی وزنه برداری:

آرزویم ایستادن در سکوهای آسیایی و جهانی است

مجید خروشی

در راستای معرفی بانوان ورزشکار قهرمان در رشته های متنوع ورزشی این بار به سراغ بانوی وزنه بردار استان رفتیم که موفق شد بعد از 2سال تمرین در این رشته مدال طلای کشور را برگردن آویزد و حضوری موفق در مسابقات آسیایی چین را برای نخستین بار تجربه کند.

خودتان را برای مخاطبان ما معرفی کنید.

مرضیه قنبری 26ساله  اهل شهرستان چناران هستم و از 22 سالگی به صورت حرفه ای و تخصصی ورزش را دنبال می کنم و به مدت  2سال است که در رشته وزنه برداری فعالیت می کنم که البته قبل روی آوردن به این رشته ورزشی کاراته کیو کوشین کار می کردم و در این رشته موفق به کسب رتبه برترو طلای مسابقات کشوری را به گردن آویختم.

علت روی آوردن به این رشته ورزشی چی بود؟

به صورت خیلی اتفاقی وارد این ر شته شدم و بعد از مدتی تمرین احساس کردم می توانم موفق شوم.

مربیان شما چه کسانی بودند؟

من به تنهایی و به صورت خودجوش تمرین کردم و هیچ گونه مربی تخصصی ندارم در شهرستان چناران نداشتم.

اصول وزنه برداری را چگونه فرا گرفتید؟

من از طریق سایت ها و فیلم هایی که در فضای مجازی دیدم اصول و قوائد وزنه بردرای را آموختم و هم اکنون بسیار از مربیان وقتی فیلم وزنه برداری من را مشاهده می کنند خطاهای فنی را به من یاد آوری می کنند.

بعد از موفقیت و طلایی شدن در این رشته مسئولان اقدامی کردند؟

بله فرزاد فتاحی مدیر کل ورزش و جوانان استان و حسین زاده مقدم رییس هیات تلاش کردند که محلی اختصاصی در چناران برای ادامه تمرین های تخصصی وزنه برداری بانوان در اختیار من و علاقه مندان به رشته وزنه بردرای قرار دهند و خیلی خوشحالم با توجه به شرایط سختی یک سال پیش که دارم با این تمهیدات نیازی نیست برای تمرین  فنون بین مشهد و چناران در رفت و آمد باشم فقط زمانی که بخواهم نکات فنی جدید را زیر نظر مربیان تخصصی در مشهد دنبال کنم هر هفته به فراخور حال تمرین به مشهد می ایم.

تا چه زمانی با این رشته ادامه می دهید؟

اگر مصدومیت و مشکلی برایم روی ندهد امیدوارم بتوانم ضمن کسب سکوهای قهرمانی در کشور دست به شکار سکوهای قهرمانی در سطح آسیا و جهان بزنم.

تجربه حضور در مسابقات برون مرزی دارید؟

برای اولین بار در مسابقات آسیایی به میزبانی چین شرکت کردم و با توجه به این که سطح مسابقات از نظرکیفی در سطح بالایی بود. در جمع میان ورزشکاران قدرتمند و دارندگان رکوردهای جهانی در این رقابت ها به مقام نهم دست یافتم.

رکورد شما در مسابقات کشوری؟

در مسابقات کشوری در یک ضرب هفتاد کیلو و در دو ضرب 90 کیلو را موفق شدم به نام خودم ثبت کنم.

درخواست شما از مسئولان چیست؟

از مسئولان و مدیران شهری درخواست می کنم از ما حمایت کنند بانوان ورزشکار قشر منفک از جامعه نیستند در صورت حمایت می توانند هم پای آقایان مدال آور برای استان باشند.

 

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *