مالیات بر عایدی سرمایه مسکن شاید وقت دیگر

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: این کمیسیون به مسئله مالیات بر عایدی سرمایه مسکن ورود کرده و قطعا طرح مذکور را تا تصویب نهایی به پیش خواهد برد.

زهرا سعیدی مبارکه عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به رویکرد کمیسیون اقتصادی مجلس برای بررسی و تعیین تکلیف طرح مالیات بر عایدی سرمایه مسکن، گفت: اعضای این کمیسیون با جدیت تمام به دنبال تعیین تکلیف طرح مذکور هستند، زیرا در شرایط کنونی برای ساماندهی بازار مسکن، تصویب این موضوع ضروری است.

دلیل تأخیر در بررسی کلیات طرح مالیات بر عایدی سرمایه مسکن چه بوده است؟

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته کلیات طرح مالیات بر عایدی سرمایه مسکن اخیرا در کمیسیون اقتصادی مجلس به تصویب رسید، اما اعضای این کمیسیون به خاطر ارسال لایحه دولت، بررسی جزئیات طرح را به تعویق انداختند.

موافقت وزیر امور اقتصاد و دارایی با موضوع مالیات بر عایدی سرمایه مسکن

وی با اشاره به موضوعات مطرح شده درباره مخالف اعضای هیأت دولت با موضوع مالیات بر عایدی سرمایه و حذف این موضوع از لایحه دولت، گفت: این موضوع باید توسط سخنگوی دولت مطرح و شفاف شود، اما در جلسه ای وزیر امور اقتصاد و دارایی اعلام کرد که این وزارتخانه موافق تصویب موضوع مالیات بر عایدی سرمایه است.

مطالبه عمومی جامعه از دولت برای اجرای مالیات بر عایدی سرمایه مسکن

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: در شرایط کنونی ساماندهی بازار مسکن و تعیین تکلیف موضوع مالیات بر عایدی سرمایه مسکن یه یکی مطالبه عمومی در سطح جامعه تبدیل شده، حال اگر دولت مخالف تصویب و اجرای این موضوع است، خود باید پاسخگوی مردم باشد.

کمیسیون اقتصادی مجلس مسئله مالیات بر عایدی سرمایه مسکن را تا تصویب نهایی به پیش خواهد برد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: این کمیسیون به مسئله مالیات بر عایدی سرمایه مسکن ورود کرده و قطعا طرح مذکور را تا تصویب نهایی به پیش خواهد برد، البته امیدوارم جزئیات این طرح هر چه سریع تر در دستور کار این کمیسیون قرار گیرد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *