هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال؛

فرش‌آرا به هشتمین امتیاز فصل رسید

هفته ششم رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور روز پنج شنبه 10 مردادماه در شهرهای مختلف پیگیری شد که در این چارچوب فرش‌آرا در دیداری خارج از خانه بازی برده را با تساوی عوض کرد.

در هفته ششم لیگ برتر فوتسال کشور، فرش‌آرا مشهد به مصاف میزبان خود حفاری اهواز رفت. درحالی این بازی با نتیجه دو بر دو به پایان رسید که تا لحظات پایانی بازی تیم فرش‌آرا با نتیجه دو بر یک از حریف خود پیش بود و گل دقایق پایانی بازیکنان حفاری اهواز کار را به تساوی کشید.

کمال بایزیدی، محمدمهدی حقوقی، کاظم مرادی و رضا کیامنش داوران دیدار دیدار تیم های شرکت ملی حفاری خوزستان و فرش آرا مشهد بودند و کار قضاوت این بازی در هفته ششم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور را بر عهده داشتند.

در این دیدار دو تیم با احتیاط آغاز کردند اما خیلی زود بازی گرم شد و موقعیت ها یکی پس از دیگری برای دو تیم ایجاد شد و در میان این موقعیت ها هر کدام از تیم ها به یک گل رسیدند و در دقایق انتهایی نیمه نیز گل دوم فرش آرا به ثمر رسید و نیمه نخست با برتری فرش آرا به اتمام رسید. نیمه دوم حفاریچی ها را با هیجان برای جبران عقب ماندگی به میدان آمدند و با دیوار سختی به نام فرش آرا روبرو شدند اما توانستند در دقایق پایانی گل تساوی را بدست آورند و در نهایت دو تیم به تساوی رضایت دهند و امتیاز ها تقسیم شود.

فرش‌آرا با کسب این تساوی هشتمین امتیاز خود را دشت کرد. گل‌های مشهدی ها در این دیدار توسط مسعود محمدی و رحمان سارانی به ثمر رسید.

می‌توانستیم پیروز میدان باشیم

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا گفت: اگر بازیکنانم در دقایق پایانی بازی بیشتر دقت می کردند می توانستیم پیروز میدان باشیم.

مجید مرتضایی پس از تساوی تمیش در هفته ششم مقابل ملی حفاری اظهار داشت: تیم ملی حفاری بازیکنان بسیار توانمندی دارد که در این دیدار با استفاده از قانون پاور پلی توانست گل تساوی بخش بازی را به ثمر برساند.

وی با بیان اینکه تماشاگران حاضر در سالن یک بازی بسیار فنی از سوی ۲ تیم شاهد بودند گفت: بازیکنانم بسیار خوب و جنگنده در میدان ظاهر شدند و از این که توانستیم در خانه حریف یک امتیاز کسب کنیم بسیار راضی هستم.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا در خصوص عملکرد داوری این دیدار اظهار کرد: به غیر از یکی ۲ صحنه که داور به اشتباه به ضرر ما اوت گرفت، اشتباه تاثیرگذاری از سوی داور درخصوص ۲ تیم اتفاق نیفتاد و ما به قضاوت داور اعتراضی نداشتیم.

وی با بیان اینکه ملی حفاری در ۲ دقیقه پایانی به خوبی تلاش کرد و مزد زحمات خود را گرفت افزود: تیم حفاری در این فصل بازیکنان مهم و کلیدی خود را از دست داد و با نفرات جوان تری پا به مسابقات گذاشت اما روی هم رفته تیم ملی حفاری همیشه از جمله تیمهای قدرتمند مسابقات است.

مرتضایی عنوان کرد: در این فصل سعی می کنیم علاوه بر بازی های درخشان به مرحله پلی آف صعود کرده و در ادامه برای قهرمانی تلاش می کنیم.

فرش‌آرا تیم خوب و پرمهره‌ای است

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری گفت: ما تیم بسیار خوبی در این فصل داریم اما با این وجود جای یک بازیکن تدافعی (عقب زن) در تیم ما خالی است.

یعقوب مراقی پس از تساوی ۲ بر ۲ تیمش مقابل فرش آرا اظهار داشت: در این دیدار موقعیت های خوبی روی دروازه حریف خلق کردیم اما قدری در زدن ضربات آخر موفق نبودیم، در ادامه سعی می کنیم بیشتر تلاش کنیم و با رفع نقاط ضعفمان نتایج بهتری کسب کنیم.

وی عنوان کرد: فرش آرا تیم خوب و پرمهره ای است و حتی از بازیکنان فصل گذشته ما بهره می برد در هر صورت بازیکنانم تلاش کردند و از آن ها تشکر می کنم.

مراقی در پاسخ به این پرسش که آیا در نیم فصل بازیکنی جذب خواهید کرد گفت: قطعا سعی می کنیم در نیم فصل بازیکن جذب کنیم. زمانی بهزاد عظیمی و علیرضا رفیعی را داشتیم که در کارهای دفاعی کمک بسیاری به ما می کردند اما اکنون این ۲ بازیکن در تیم های دیگری بازی می کنند.

وی افزود: تاکنون ۱۰ امتیاز کسب کردیم و از عملکرد تیم راضی هستیم، در آینده بازی‌های بسیار سختی داریم که امیدوارم با تمرینات بیشتر بتوانیم نتایج مورد دلخواهمان را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری گفت: در این فصل از رقابت‌ها ابتدا هدفمان قرار گرفتن در جمع هشت تیم است و بعد با ارزیابی از شرایط، استراتژی تیم را مشخص خواهیم کرد در ادامه سعی می کنیم از بازیکنان جوان خود بیشتر استفاده کنیم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *