عبور درآمد شهرداری از مرز 1800 میلیارد

معاون مالی و اقتصادی شهرداری مشهد گفت: با اجرای مصوبه شورای شهر مشهد برای ارائه تخفیف 24 درصدی به شهروندان در خصوص پرداخت نقدی بدهی‌ها و دریافت پروانه درآمد نقدی شهرداری مشهد با افزایش 15 درصدی نسبت به سال گذشته از مرز 1800 میلیارد تومان گذشت.
به گزارش صبح امروز، رضا خواجه نائینی با اعلام این خبر افزود: با توجه به استقبال شهروندان از تخفیف‌های اعمال شده امیدواریم درآمدهای نقدی شهرداری مشهد در سال جاری به 2 هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرده و شاهد تحقق 100 درصدی بودجه نقدی شهرداری در سال 97 باشیم.

پیش بینی کسب 2هزار میلیارد تومان درآمد
وی با بیان اینکه در طول سال‌های گذشته در اصلاح بودجه شهرداری مشهد به دلیل محقق نشدن بودجه‌های نقدی در نظر گرفته شده همیشه درخواست کاهش بودجه نقدی شهرداری مطرح شده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه درآمد نقدی شهرداری مشهد تاکنون از مرز 1800 میلیارد تومان گذشته و تا پایان سال امیدواریم به 2 هزار میلیارد تومان برسد؛ امسال در اصلاح بودجه درخواست افزایش بودجه نقدی را خواهیم داشت.
خواجه نائینی ادامه داد: در راستای استفاده بیشتر شهروندان از زمان در نظر گرفته شده برای تخفیف 24 درصدی پرداخت نقدی بدهی‌ها و صدور پروانه ،شهرداری مشهد جمعه گذشته 10 اسفند برای ارائه خدمت به شهروندان فعال بود.
معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد با تاکید بر اینکه شهروندان برای استفاده از تخفیف 24 درصدی مصوبه شورای شهر تنها تا ساعت 18 امروز یکشنبه 12 اسفند فرصت دارند، تصریح کرد: این زمان به هیچ وجه تمدید نخواهد شد لذا شهروندان از فرصت باقی مانده استفاده کنند.

پایان تخفیف های 24 درصد و آغاز تخفیف های 20 درصدی
وی اضافه کرد: همچنین براساس مصوبه شورای شهر از دوشنبه 13 اسفند نیز تا پایان سال تخفیف 20 درصدی برای پرداخت‌های نقدی شهروندان بابت بدهی‌ها و صدور پروانه اعمال خواهد شد که با توجه به دو اتفاقی که در کاهش تخفیف و افزایش نرخ دفترچه ارزش منطقه‌ای در سال آینده اعمال خواهد شد به شهروندان توصیه می‌کنیم از این فرصت استفاده کنند.
وی ادامه داد: شهروندان باید به این نکته توجه داشته باشند که برای سال آینده تنها 16 درصد تخفیف در نظر گرفته شده و در کنار آن نرخ دفترچه ارزش منطقه‌ای نیز براساس نرخ تورمی که بانک مرکزی اعلام خواهد کرد که احتمالا 20 درصد یا بیشتر خواهد بود محاسبه خواهد شد.

کسب تندیس سیمین مدیریت مالی ایران توسط شهرداری مشهد

معاون‌مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد گفت: شهرداری مشهد در نهمین دوره جایزه مدیریت مالی ایران موفق شد تندیس سیمین این جشنواره را از آن خود کند.
رضا خواجه نائینی افزود: در این دوره از جشنواره جایزه ملی مدیریت مالی ایران ۱۱۴ شرکت، موسسه، بانک و شهرداری حضور داشتند که پس از ارزیابی و داوری صورت گرفته توسط تیمی از برترین اساتید دانشگاه و نخبگان‌ مالی و حسابداری کشور، شهرداری مشهد موفق به دریافت تندیس سیمین این دوره شد.
معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد ضمن قدردانی از حمایت ها و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار مشهد خاطرنشان کرد: کسب این جایزه و افتخار ملی را مدیون تلاش ها وجدیت و دقت نظر تک تک همکاران به ویژه همکاران پرتلاش حوزه مالی در بخش های مختلف ابرسازمان‌شهرداری مشهد هستیم
مدیرکل امور مالی و ذیحساب شهرداری مشهد نیز پس از دریافت این جایزه ملی که طی مراسمی در سالن اجلاس سران در تهران برگزار شد،ضمن تبریک این رویداد بزرگ مالی برای مدیریت شهری مشهد، حمایت مدیریت مالی حرفه ای در مسیر دستیابی به  جایگاه واقعی در شرکتها و سازمانها و تشویق و ترغیب شرکتها برای انجام خود ارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف و زمینه های بهبود را از اهداف این جشنواره خواند و یادآورشد: از دیگر اهداف برگزاری این جایزه ملی می توان به ایجاد فضای رقابتی مناسب و حرفه ای برای شرکت ها و سازمان های ایرانی، تعریف راهبردی از مدیریت مالی و اقتصادی سازمان در جهت دستیابی به اهداف استراتژیک، معرفی و قدردانی از شرکت ها و سازمانهای برتر در حوزه های مالی و اقتصادی و فراهم کردن امکان تبادل تجربیات موفق مدیران مالی اشاره کرد.
احمد صالح آبادی افزود: شهرداری مشهد از ۹ دوره برگزاری این جشنواره در هفت دوره آن شرکت داشته که خوشبختانه در این دوره موفق به کسب تندیس سیمین شد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *