“ بزودی رکوردهای گینس جا به جا خواهند شد ”

 

خبر نگار ورزشی صبح امروز پس از سعی و تلاش بسیار وهماهنگی با مسئولان برنامه های گروه a2+ موفق به مصاحبه ای اختصاصی با ایشان شدیم. باورش سخت است اما با توجه  به اینکه گروه 18ساعت از شبانه روز را مشغول تمرین میباشند این مصاحبه در ساعت23:30دقیقه انجام شد.شاید عجیب باشد اما این دو جوان قرار است به صورت جفت پا 1963پله برج میلاد را در زمان کمتراز 27دقیقه طی کنند وجه اشتراک  آنها نیز در موفقیت و‌پشتکار و امید است.

 

کلامی با امیر حسین وحدت

امیر حسین وحدت متولد 18 شهریور ماه سال 1377 و اصالتا اهل یزد و در حال حـاضر سـاکن مشهد است.  سوم دبستان وارد  فوتبال شدم تا سن 12 سالگی و بعد از آن به مدت پنج سال در مدرسه عالی حرفه ای بابک و در استان تیم محسن سخن سنج بوده ام به تیم پرسپولیس خراسان رضوی پیوستم و در آنجا به مسابقات کاپ آزاد ارمنستـان اعـزام شدم.در رده سنی نوجوانان سال 86 به تیم ملی دعوت شدم و تا مرحله تست سوم تیم ملی در شمال حضور داشتم.

همچنین در سال 94 به مدت 6ماه در تمرینات تیم عجمان عمارات بازی میکردم و بروزترین آمـوزش هــای فوتبالـی را سپری کردم . در ادامـه به مدت  3 ماه به همـراه دوستم امیر عبـاس نیز به تیـم استقـلال تاجیکستان رفتیم تا سبک تمرین آسیای میانه را تجربه کنیم .  بعد از گذشت  2ماه به آنتالیـا اسپورت ترکیه ملـحق شدم و به مدت 105روز در آنجا به بازی پرداختم و بعد از آن مدتی در تمرین ور داشتم و در تیم خونه به خونه بابلسر به همراه امیر عباس فعالیت داشته ایم.

 

کلامی با امیر عباس سخن سنج

امیرعبـاس سخن سنج اهـل گنبد کـاووس درحـال حـاضر ساکـن مشهد است وی در خصوص آغـاز فعالـیت ورزشـی خود گفت : در رشته هــای شنا،بوکس و‌جودو عناوین قهرمـانی کشـوری کسب نموده وتا  کمــربند قهوه ایQ1جودو پیش رفته است.و در جودو خراسان رتبه اول را از آن خود کرده است.همچنین وی در سـال 1397در رشتـه دوگـانه دوچرخـه سـواری و دومیـدانی مقـام دوم بزرگسـالان انتخــابی کـشور را کـسب کرد . امیر عیاس سخن سنج عضو سـابق تیم راگبـی خراسـان، و عضو تیم  فوتبـال دانشکــده خراسـان رضوی و همچنین تیـم فوتبـال استقلال تاجیکستـان_به عنوان بازیکن تستی بوده است. سخن سنج دارای مدارک مربیگری،امـادگی جسمانی و تیم هـای پایه را دارا میباشد.

امیـرحسین وحدت و امیر عباس سخن سنج همیشه به دوست ، آشنا  و اطرافیان خود می گویند: رویایت را زنـدگـی کـن و ایـن شعـار را

سرلوحه خود قـرار داده اند ، این عزیزان همـینک درقالـب تیم ورزشـی a2+ در حال فعالیت هستند وبرنامه های بسیار بزرگی برای آینده دارند.

اولین رکورد جهانی درسال93

طی کردن500پله در600ثانیه بود که به مقـام اول دست پیدا  نموده، و عازم تهران برای ثبت رکورد جهانی گینس شدند.سپس در شهریور سال 93از میدان صاحب الزمان طرقـبه تا میدان بسیج در حرکتی نمادین به فاصله38 کیلومتر در180دقیقه دویدند.

و اما گروه a2+ در آتی نزدیک قــرار است چه کنند؟ در حـال حاضـر تمرینـات فشـرده مربوط به آمـادگی جسمـــانی را پشت سر میگـذاریم وبه مرحله خیلی خوبی از نظر مربیــان واسـاتید رسیده ایم.در یکی از تمرینـات  که با حداقـل آمادگی حاضر شده بودیم (مسابقات پلـه نوردی برج میـلاد) توانستیم مقـام 6 و 5 را کسب نمائیم.

 

برنامه حرفه ای

 وتخصص گروه

ثبت 6 رکورد در سازمان های گینس و ایمارو.

-1 ثبت رکورد پله های برج میلاد  که تعداد 1963عدد می باشد وبه صورت جفت پا؛این رکورد نیز زیر نظر این سازمان ها(ملی،اینارو،گینس)ثبت خواهد شد .

-2 ثبت رکورد دوم دویدن برعکس به مسافت100کیلومتر .

-3 در سومین رکورد قرار است به صورت استارتی پله های برج میلاد را در زمان کمتراز ده دقیقه وسی ثانیه طی کنیم.

-4در رکورد چهارم قرار است تک پا (لی)پله ها را در برج میلاد و یکی از برج های کشورهای عربی منطقه پشت سر بگذاریم و با  امید به خدا با حمل پرچم  ایران برای کشور افتخار آفرینی کنیم.

5_در رکورد پنجم2300پله را بصورت استارتی و جامپینگ در برج های قطر و دبی ثبت رکورد جهانی خواهیم کرد .

 

و نهایتا تصمیم تان بعد از به ثبت رساندن این رکوردها چیست ”

ما در مراحل مختلف به دنبـال پیشرفت هستیـم این رکورد با همه ی سختی هایی که دارد راه هایی هستندکه نشان میدهد،ما از چه آمادگی و تلاشی برخورداریم تا بتوانیم در سطـح یک فوتبال جهانی حضور پیدا کنیم.البته در کنار آمادگی جسمانی و فوتبال قطعا فعالیت های دیگری را خواهیم داشت مسابقات کاپ آزاد کراسفیت سال1398در جزیره کیش یکی از آنهاست ودر آخر از خانواده هایمان که همیشه مشوق ما در این رشته بوده اند،مهندس جعفری مدیریت باشگاه های احد و استاد پویا دولت مربی عزیزمان تقدیر و تشکر میکنیم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *