«پدیده» کجا می‌رود؟

نیم فصل اول به پایان راه خود رسید و هر کدام از تیم‌های لیگ برتر برای حضورهر چه قوی تر درنیم فصل دوم اقدام به برنامه ریزی کردند.

به گزارش “ورزش سه”، قصد داریم دراین مطلب به برنامه تیم‌های 8 تیم بالای جدول در طول این تعطیلات بپردازیم.

 

سپاهان: بازیکنان سپاهان در تعطیلات نیم فصل پس از استراحت 14 روزه، از 8 دی ماه آماده سازی خود را برای نیم فصل دوم آغاز می‌کنند

همچنین قرار است اردویی 10 روزه در جزیره کیش برای این تیم برگزار شود که در دی ماه انجام خواهد شد.

 

پدیده: تمرینات این تیم بعد از 10 روز تعطیلی از روز بازی با استقلال روز یکشنبه هفته آینده شروع می‌شود تا شاگردان گل‌محمدی خود را برای نیم‌ فصل دوم آماده کنند.

گل محمدی درحال حاضر برای تعطیات به دبی رفته است . پدیده در تعطیلات نیم‌فصل به احتمال خیلی زیاد اردویی را در ترکیه برپا خواهد کرد.

 

 

پرسپولیس: طبق اعلام برانکو ایوانکوویچ، پرسپولیس تا پنجشنبه هفته آینده 29 آذرماه به تمریناتش ادامه خواهد داد و سپس بازیکنان و اعضای تیم به تعطیلات می‌روند.

تمرینات پرسپولیس مجددا از ۱۲ دی شروع می‌شود. ۱۸ دی به اردوی قطر می‌روند و تا ۳۰ دی ماه و بعد از پایان این اردو هم در تهران به تمرینات ادامه می‌دهند.

 

 

 

 

تراکتور سازی: بنا به گفته محمد تقوی تمرینات تیم تا پنجم دی ماه تعطیل خواهد بود. از این تاریخ به مدت یک هفته تمرینات تیم در تبریز پیگیری شده و سپس یا یک اردوی خارجی در دستور کار قرار می‌گیرد و یا در صورت هماهنگی‌های لازم، تیم در یک تورنمنت چهارجانبه داخلی شرکت خواهد کرد.

 

استقلال: استقلال از سیزدهم آذر به مدت 12 روز تعطیل خواهد شد و قرار است از هفتم دی ماه دور جدید تمرینات آبی پوشان برای شروع نیم فصل آغاز شود . احتمال بسیار زیاد استقلالی‌ها محل اردوی خودشان را از تهران به قطر منتقل خواهند کرد.

 

 

پارس جنوبی جم: این تیم به مدت ۱۰ روز به استراحت خواهد پرداخت و از روز سه شنبه ۴ دی‌ماه کار خود را برای نیم فصل دوم آغاز خواهند کرد.

بر اساس برنامه ریزی انجام شده شاگردان تارتار قرار است اواسط دی ماه اردویی تدارکاتی را در جزیره کیش برگزار کنند. زمان دقیق این اردو هنوز مشخص نشده اما به احتمال فراوان آنها در نیمه دوم دی‌ماه به مدت ۱۰ روز در کیش اردو خواهند زد.

 

 


فولاد خوزستان: قطبی بعد از برد شیرین برابر تراکتور و پایان نیم فصل برای فولاد با رتبه هفتم، به شاگردان خود دو هفته استراحت داد. بدین ترتیب تمرینات تیم فولاد از هشتم دی ماه از سر گرفته می‌شود و شاگردان افشین قطبی برای نیم فصل دوم استارت خواهند زد.

 

 

 

سایپا: نارنجی پوشان بعد از آخرین بازی نیم‌فصل که برابر صنعت نفت آبادان داشتند و شکست خوردند، تمرینات خود را با اعلام علی دایی تا روز شنبه، یکم دی ماه تعطیل کردند.

دور جدید تمرینات تیم سایپا پس از یک هفته تعطیلی، از سه روز دیگر در زمین تمرین اختصاصی این باشگاه آغاز خواهد شد.

 

 

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *