هیچ کشوری با توهین به مسئولان آن نظام اداره نمی‌شود

رییس کمیته بین‌الملل کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که نهادهای نظام از جمله وزارت امور خارجه و شورای عالی امنیت ملی در تصویب لایحه CFT در مجلس شورای اسلامی به نمایندگان مشورت می‌دادند، گفت: هرکسی مخالفتی دارد دلایل خود را مطرح کند.

جلیل رحیمی جهان‌آبادی درباره اظهاراتی که عده‌ای از مسئولین علیه CFT مطرح می‌کنند، ادامه داد: در بررسی CFT کسانی که طرف مشورت ما بودند آمریکا، اسرائیل و سازمان‌های امنیتی آنها نبودند، بلکه نهادهای نظام جمهوری اسلامی بودند. اگر اینگونه باشد که ما خیانتکاریم وزارت امور خارجه خیانتکار است، وزارت اطلاعات، شورای امنیت ملی و همه کسانی که با آنها گفت‌وگو کردیم و با آنها به جمع‌بندی رسیدیم خیانتکار هستند. به نظر من اگر افراد غیرخائن را در کشور مشخص کنیم خیلی راحت‌تر از آن است که بخواهیم این همه خائن را مورد نظر قرار دهیم.

رییس کمیته حقوق بین‌الملل کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: هیچ کشوری در هیچ کجای جهان با تخریب و توهین به مسئولان آن نظام اداره نمی‌شود. ما نباید به خود اجازه دهم هر نظر مخالفی را تخریب کنیم. دوستانی که مخالف FATF یا CFT هستند و یا مخالف هر معاهده‌ای که مصوب مجلس شورای اسلامی است هستند نظر کارشناسی‌شان را مطرح کنند، ولی این‌که توقع داشته باشند نماینده مجلس شورای اسلامی را با پیامک‌باران کردن و یا با فحاشی کردن وادار کنند آنچه را که می‌فهمد، نفهمد کار درستی نیست.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *