در فرم «رادیو شب» تغییر نداریم اما محتوا به روز می‌شود

منصور ضابطیان گفت: فرم برنامه رادیو شب تغییری نخواهد کرد اما محتوای برنامه همیشه به‌روز می‌شود.

به گزارش ایسنا، این مجری صداوسیما بیان کرد: رادیو شب یک فرم مشخص دارد که از مخاطبان هم پاسخ مثبت گرفته و هر زمان خواسته‌ایم فرم را به‌هم بزنیم مردم واکنش نشان‌ داده‌اند بنابراین قالب برنامه تفاوت خاصی نخواهد کرد اما محتوای برنامه به دلیل آیتم محور بودن آن همانند گذشته روزبه‌روز جدید خواهد شد.

وی در پاسخ به این‌که آیا فرم ثابت باعث تکراری‌شدن برنامه برای مخاطب خواهد شد یا خیر، اظهار کرد: محتوا بر روی فرم تاثیر می‌گذارد و از آن‌جاکه برنامه آیتم محور و دارای آیتم‌های متعدد است و آن‌ها مداوما تغییر می‌کنند این مسئله تاحدودی مرتفع می‌شود اما سوال شما صحیح است و در مراحل ساخت مجموعه راه حل‌هایی را پیدا می‌کنیم که این فرم را بشکند و کار تازه‌ای کنیم.

ضابطیان افزود: اما بالاخره هر مجموعه و برنامه یک فرمول کلی دارد که نمی‌توان زیاد آن‌را تغییر داد و اگر زمانی متوجه شویم تکراری شده‌ایم برنامه را تعطیل می‌کنیم.

وی خطاب به رسانه‌های تصویری اینترنتی گفت: به دلیل این‌که پروتکلی در حوزه صوت و تصویر اینترنتی وجود ندارد ممکن است این رسانه‌ها با مشکلات و چالش‌هایی مواجه شوند که زمان این مشکل را حل خواهد کرد اما آن‌چه برای تولیدکنندگان این آثار اهمیت دارد که البته در سایر رسانه‌ها هم مطرح می‌باشد این است که آن‌چه تولید می‌کنند از جنس زمانه‌ی خودشان باشد و چیزی به اطلاعات و احساس مخاطب اضافه کند. حداقل یکی از این موارد حتما باید وجود داشته باشد.

ضابطیان درباره انتقال برنامه رادیو7 از یک شبکه به شبکه دیگر گفت: درواقع مسئله انتقال برنامه مطرح نیست چرا که در یک شبکه رادیو7 و دیگری رادیو شب صورت پذیرفت و برنامه‌ها متفاوت هستند.

وی ادامه داد: اما به هر حال زمانی‌که از یک شبکه که مردم عادت به دیدن آن دارند به شبکه دیگری می‌رویم، طبیعتا مدت زمانی طول می‌کشد تا مخاطبانت پیدایت کنند و آن عادت را ترک و عادت دیگری را جایگیزین کنند که ما هم شامل این مسئله شدیم ولی خوشبختانه در یک سال گذشته مردم آرام آرام ما را پیدا کرده‌اند.

ضابطیان عنوان کرد: امروز خرسندم زمانی‌که مردم من را در خیابان می‌بینند بجای رادیو7 با رادیو شب می‌شناسند و توانسته‌ایم مسئله جابجایی شبکه را رفع کنیم.

 

 

 

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *