تندروها در شیپور دشمن می‌دمند

معاون استاندار خراسان رضوی گفت :در شرایط فعلی تلاش دشمن به دست گرفتن فضای رسانه ای و افکار عمومی کشور و جوسازی و جنگ روانی گسترده است .

محمد رحیم نوروزیان که به منظور بهره برداری از پروژه های هفته دولت به چناران سفر کرده در جلسه  شورای اداری این شهرستان افزود : در کنار این تلاش ها و اقدامات تبلیغاتی دشمن ، برخی عناصر تندرو، افرادی که بدون توجه به انسجام و اتحاد ملی هنوز در فضای انتخاباتی مانده اند هم در شیپور دشمن می دمند و تهدیدات داخلی را برای کشور رقم می زنند.

وی تاکید کرد : در زمانیکه قطعنامه های شورای امنیت علیه ما بود و همه کشورها علیه ایران اجماع داشتند ، فضای روانی در جامعه اینگونه نبود که امروز شاهدیم .

وی با بیان اینکه وجود انبارهای احتکار نتیجه فضای روانی دشمن است، افزود : امروز اینان با طرح مسائلی سعی در زیرسئوال بردن خدمات نظام دارند ، این افراد دائما دولت را به نقد می کشانند و با انتقادات غیرمنصافانه سعی در تضعیف دولت دارند و به صورت پیوسته پمپاژ می کنند که هیچ اتفاقی در دولت نیفتاده و اوضاع بدتر شده است.

نوروزیان افزود : دولت یکی از سه قواست و نباید آن را زیرسوال برد.

وی با بیان اینکه عملکردها و اقدامات انجام شده توسط این دولت در جای خود شاخص است ، تاکید کرد: کسانی که به این دولت رای داده اند گردن افراشته داشته باشند.

معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی افزود: دولت بی اشکال نیست ولی اکثریت مردم ایران باید به رای خود افتخار کنند و دولت را همرهی کنند.

نوروزیان ادامه داد : ناکارآمدی ها و سوء تدبیرهایی ممکن است دردرون نهادهای حاکمیتی و دولت وجود داشته باشد که باید اصلاحات لازم صورت گیرد،کوچکترین خطایی قابل قبول نیست در شرایط فعلی مردم توقع دارند و نباید بی تفاوت بود.

وی تاکید کرد: هیچ گرهی در کشور نیست که باز نشود باید دعواهای جناحی را کنار گذاشت و با انسجام و همدلی در راستای اعتلای نظام گام برداشت.

وی با بیان اینکه هم اکنون کشور در شرایط خطیری به سر می برد و رمز پیروزی در این شرایط حفظ و تقویت انسجام و وحدت است،گفت :  بنا به تاکیدات بنیانگذار انقلاب (ره) فراموشی هدف و ایجاد تفرقه مهمترین آفت نظام و انقلاب است و باید با انسجام بیشتر ازبروز تفرقه جلوگیری کرد..

نوروزیان عنوان کرد : اختلاف سلیقه نباید به چند دستگی و نفاق تبدیل شود و در شرایط فعلی آنچه دشمن به آن امید بسته همین نفاق است، دشمن خارجی، تهدیدات داخلی و برخی سوء تدبیرها و ناکارآمدی ها از تهدیدات نظام جمهوری اسلامی است.

معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی ادامه داد : دشمن خارجی شامل آمریکا واسرائیل دائما می گویند گزینه نظامی روی میز ست ولی هیچ غلطی نمی توانند، بکنند، قدرت بازدارندگی ، ظرفیت ونیروهای دفاعی و ملت فهیم جرات جنگ را از آنها می گیرند و می دانند در مقابل این جنگ باید هزینه سنگینی بپردازند.

وی در ادامه در تشریح دستاوردهای دولت در استان گفت : نرخ بیکاری از 14.3 درصد در بهار پارسال به 10.7 درصد در سال جاری رسیده است.

وی عنوان کرد : همچنین رتبه اول در ایجاد اشتغال کشور با سهم 16 درصدی متعلق به این استان است، همچنین در دوره فعالیت دولت تدبیر و امید 297 شرکت دانش بنیان در استان شکل گرفت و 224 هزار شغل در 2 سال اخیر ایجاد شد.

وی با با بیان اینکه 260 هزار بیکاربر اساس آمارهای در ابتدای سال 97 در استان وجود دارد گفت : با این همه اقدامات صورت گرفته قابل مقایسه با گذشته است.

وی ادامه داد: میزان صادرات در چهار ماه ابتدای امسال نیز نسبت به مدت مشابه 29 درصد و میزان واردات 12 درصد رشد داشته است.

معاون استاندار خراسان رضوی گفت : درحوزه مسکن مهر نیز که از افتخارات دولت گذشته بود از 90 هزار واحد احداث شده در استان فقط 30 هزار واحد در آن دولت انجام شد و مابقی حدود 62 درصد از این واحد ها در این دولت ساخته شد و زیرساختهای ناقص بخش های انجام شده در دولت قبل هم مرتفع شده است .

وی در ادامه در بعدامنیتی هم افزود : این استان از امن ترین استانهای کشور است ، اظهار کرد : همچنین کاهش جرایم، کاهش طلاق و آسیبهای اجتماعی در این دولت مورد توجه قرار گرفت و ردیف بودجه نیز برای آن مشخص شد.

نوروزیان خاطرنشان کرد: در حوزه سیاسی نیز 33 شعبه احزاب استانی و در بخش تشکلهای مردم نهاد با رشد 115 درصدی از 540 تشکل در سال 92 به یکهزار و 172  تشکل در سال جاری رسیده ایم.

انتهای خبر/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *