182 کیلوگرم مواد افیونی در خراسان رضوی کشف شد/باند زنان سارق در مشهد متلاشی شد/پدر فرزندکش بازداشت شد

182 کیلوگرم مواد افیونی در خراسان رضوی کشف شد

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در پی ردزنیهای اطلاعاتی 181 کیلوگرم مواد مخدر طی دوعملیات توسط پلیس در این استان کشف شد.

سردار قادر کریمی افزود: درعملیاتی یک دستگاه خودور پژو 405 حامل مواد مخدر در مسیر صالح آباد به مشهد توقیف شد. راننده و سه سرنشین این خودرو پا به فرار گذاشتند اما با شلیک پلیس سه نفر آنها زمینگیر و دستگیر شدند. در بازرسی از این خودرو 86 کیلوگرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: همچنین در عملیاتی دیگر در بلوار فردوسی شهر مشهد محموله مواد مخدر حین انتقال توسط خودرو به یک منزل مسکونی کشف و دو نفر دستگیر شدند.

وی افزود: این محموله از استانهای جنوبی به مشهد منتقل شده بود. در بازرسی از خودرو زانتیا 70 کیلو و 200 گرم تریاک و 26 کیلوگرم حشیش کشف شد.

باند زنان سارق در مشهد متلاشی شد

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: پنج زن جیب بر که در قالب باندی با عنوان عینک دودی مرتکب 68 فقره دزدی شده اند در مشهد شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ ابراهیم قربان زاده افزود: در پی دریافت گزارش کیف ‌زنی‌ سریالی از بانوان در اتوبوسهای شهری و مجتمعهای تجاری هسته مرکزی مشهد افسران پلیس زن کلانتری بانوان در نخستین مرحله از عملیاتس ضربتی با کنترل و مراقبت نامحسوس سه زن جوان را که عینک دودی بر صورت در حال کیف‌ زنی داخل اتوبوس شهری دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی این متهمان 450 هزار ریال عربستان، شش دستگاه گوشی تلفن همراه، سه دستگاه تبلت، 26 عدد من کارت، دو عدد کیف زنانه دوشی و هشت عدد کیف زنانه جیبی کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در دومین مرحله از این عملیات نیز دو زن جوان دیگر که سابقه سرقت در مشهد و کرج را داشتند با عینک دودی بر صورت و در حال ارتکاب کیف ‌زنی در یکی از مجتمعهای تجاری مشهد دستگیر شدند.

وی افزود: در بازرسی از وسایل همراه این متهمان نیز 306 هزار ریال دینار عراقی، 9 میلیون و 300 هزار ریال پول ایرانی، چهار دستگاه تلفن همراه، 12 عدد من کارت، دوعدد کیف زنانه دستی و سه عدد کیف زنانه جیبی کشف شد. این سارقان تاکنون به 68 فقره دزدی اعتراف کرده اند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

پدر فرزندکش بازداشت شد

بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: پدری که دختر سه ساله اش را در این شهر به قتل رسانده بود دستگیر شد.

کاظم میرزایی افزود: مرد 23 ساله آبادانی که به همراه همسر و دختربچه 3 ساله اش به مشهد سفر کرده بود پنجشنبه گذشته در نزاع با پدر همسرش در شهرک شهید بهشتی اقدام به چاقوکشی به سمت پدر همسرش کرد.

وی گفت: در جریان این درگیری چاقوی مرد جوان به قلب دختر سه ساله اش اصابت کرده و هنگامی که پدر همسرش دختر بچه را برای رساندن به بیمارستان در آغوش گرفته بود متهم از پشت دو ضربه چاقو نیز به بدن پیرمرد وارد کرده بود.

بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد افزود: دختر سه ساله در بیمارستان جان باخت ولی پیرمرد تحت عمل جراحی قرار گرفت و هم اینک بستری است.

وی گفت: متهم که ادعا می کرد پدرهمسرش از وی شکایتی نخواهد داشت روانه زندان شد و تحقیقات ادامه دارد.

برخورد با خودرو راکبان موتورسیکلت را به کام مرگ کشید

رئیس جمعیت هلال احمر قوچان گفت: حادثه برخورد یک موتورسیکلت با یک خودروی سمند در جاده قوچان – چکنه دو کشته و چهار مجروح بر جای گذاشت.

سعید فکوری افزود: در پی گزارش این حادثه بامداد روز گذشته در کیلومتر 29 جاده قوچان به چکنه امدادگران پایگاه شهید کلاهدوز با خودرو آمبولانس به محل اعزام شدند.

وی گفت: دو راکب موتورسیکلت بخاطر شدت جراحت در صحنه تصادف جان خود را از دست‌ داده بودند.

او افزود: چهار مجروح سرنشین خودرو نیز پس از اقدامات درمانی اولیه توسط آمبولانس اورژانس به مرکز درمانی بیمارستان موسی بن جعفر قوچان منتقل شدند.

اورژانس هوایی سبزوار جان سه مصدوم را نجات داد

مسئول روابط عمومی مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: اورژانس هوایی این شهرستان عصر جمعه با انتقال سه مصدوم واژگونی موتورسیکلت به مرکز درمانی جان آنان را نجات داد.

سعید فکور افزود: بر اثر واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در پنج کیلومتری شهرستان خوشاب سه نفر مصدوم شدند که به علت شدت جراحات و اعلام نیاز، اورژانس هوایی سبزوار به محل اعزام شد.

وی اظهار داشت: مصدومان حادثه که یکی از آنها زن باردار بود پس از ارائه خدمات اولیه درمانی در مرکز خدمات جامع سلامت خوشاب، به وسیله بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان امدادی شهید بهشتی سبزوار منتقل شدند.

انتهای خبر/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *