۲۱۵ طرح نیمه تمام ورزشی در خراسان رضوی وجود دارد

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: 215 طرح نیمه تمام ورزشی در این استان وجود دارد که از درآمدهای ناشی از مالیات بر ارزش افزوده تکمیل می شود. کوروش صبوریان روز شنبه در دیدار با معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابوراظهار کرد: سهم حوزه ورزش خراسان رضوی از درآمدهای مالیات بر ارزش افزوده ۳۸۰ میلیارد ریال است که ۵۴ درصد آن تاکنون تخصیص یافته است.

وی افزود: از این مبلغ ۵۰ میلیارد ریال سهم آموزش و پرورش، ۷۰ میلیارد ریال سهم حوزه جوانان و ۲۶۰میلیارد ریال سهم حوزه ورزش این اداره است، تمام تلاش ما برای جذب کامل اعتبارات و تکمیل زیرساخت‌ها است که در صورت تخصیص ۶۷ درصدی اعتبارات در سال جاری می توانیم تمام طرح های نیمه تمام را به پایان برسانیم.

مدیرکل ورزش وجوانان خراسان رضوی تصریح کرد: سال گذشته ۱۲۸ خانه ورزش روستایی تجهیز و به بهره برداری رسید که برای هر یک ۵۰ میلیون ریال اختصاص یافت و امسال نیز به همین تعداد تجهیز و به بهره برداری خواهد رسید.

صبوریان بیان کرد: ۲۹ سازمان مردم نهاد در حوزه ورزش و جوانان خراسان رضوی فعال است و ۳۰۰ سمن دیگر نیز در حال دریافت مجوز در این زمینه هستند. در هفته دولت هفت طرح در حوزه ورزش شهرستانهای خراسان رضوی و تا پایان امسال نیز خانه های جوان این استان با هزینه ۶۰ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

انتهای خبر/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *