پشت پرده هراس ترامپ و پیام توئیتری چیست؟

عضو فراکسیون امید مجلس اعتقاد دارد ترامپ باید بداند واقعیت های سیاسی، نظامی و اقتصادی حرف آخر در منطقه را خواهد زد نه چینش کلمات از این رو نباید دچار اشتباه مرگبار شود.

جلیل رحیمی جهان‌آبادی در رابطه با پیام توئیتری خشم‌آلود دونالد ترامپ نسبت به سخنان رییس جمهور کشورمان، گفت: باید اذعان کرد روابط ایران و آمریکا به شدت تیره است و پس از خروج ایالات متحده از برجام اختلافات به اوج رسیده است.

نماینده مردم تربت جام، تایباد و باخرز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به نظر می رسد پیام توئیتری ترامپ نسبت به سخنان رییس جمهور روحانی پاسخی به افکار عمومی آمریکا و همچنین دنیا است.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی ها بازی را در منطقه شروع کرده اند و این امر سبب به خطر افتادن امنیت می شود، ادامه داد: بر این اساس مشاهده می شود که همواره دست به تهدید کلامی در فضای مجازی می کنند.

این نماینده مردم در مجلس دهم با تاکید بر اینکه آمریکایی ها اطلاع دارند ایران اسلامی توانایی مقابله نظامی با این کشور را دارد، تصریح کرد: در واقع ایالات متحده به خوبی می داند از آسیب پذیری بالایی در منطقه برخوردار است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکایی ها نیاز به خویشتن داری و مذاکره با کشورمان دارند، افزود: این مهم در حالیست که ترامپ درک درستی از قدرت کشورمان، شرایط منطقه، تحولات بین المللی، منافع آمریکا و منطقه ای و غیره ندارد.

رحیمی جهان‌آبادی اعتقاد دارد ایران دارای سابقه چندهزار ساله است از این رو آمریکایی ها باید بدانند ایران همواره پای حرف هایش بوده است اما از دیپلماسی عقلانی بهره می برد.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ترامپ باید بداند واقعیت های سیاسی، نظامی و اقتصادی حرف آخر در منطقه را خواهد زد نه چینش کلمات و زورآزمایی کلامی، خاطرنشان کرد: به عبارتی اگر رییس جمهور آمریکا کشورمان را با عراق، افغانستان و غیره اشتباه بگیرد، حتما دچار اشتباه مرگبار در خاورمیانه شده زیرا تمام منطقه در تیررس ایرانیان است و اگر منافع کشورمان در خطر باشد به تمام منافع ایالات متحده آسیب جدی وارد خواهد شد.

رئیس جمهور آمریکا در پیام خود خطاب به رئیس جمهور کشورمان نوشت؛ هرگز و هیچ‌وقت دوباره آمریکا را تهدید نکن وگرنه از پیامدهایی رنج خواهید برد که نظیرش را کمتر کسی در تاریخ تجربه کرده است. ما دیگر کشوری نیستیم که سخنان دیوانه‌وار شما از خشونت و مرگ را تحمل کند. مراقب باش!
انتهای خبر/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *