پاکسازی 32 مرکز توزیع مواد مخدر در مشهد/واژگونی خودروی پراید در جاده کلات/دعوای خلبان و کمک خلبان در آسمان مشهد

پاکسازی 32 مرکز توزیع مواد مخدر در مشهد

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از پاکسازی 32 خانه مسکونی مرکز توزیع مواد مخدر با هماهنگی مقام قضایی خبر داد.

قادر کریمی گفت: تیم‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی در عملیات ضربتی 32 خانه مسکونی را که مرکز توزیع موادمخدر بود، با هماهنگی مقام قضایی پاکسازی کردند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود:در این عملیات  23 عامل اصلی توزیع مواد مخدر دستگیر و یک دستگاه خودروی پارس که به صورت سیار مواد مخدر توزیع می‌کرد، توقیف شد.

واژگونی خودروی پراید در جاده کلات

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی مشهد از واژگونی خودروی پراید در جاده کلات خبر داد.

وی تصریح کرد: بر اثر واژگونی خودرو پراید در محور ته شوری  ۳تن مجروح شدند که با امبولانس و تحویل به بالگرد اورژانس به مراکز درمانی مشهد اعزام شدند.

دعوای خلبان و کمک خلبان در آسمان مشهد

اختلاف شخصی دو خلبان موجب شد آن‌ها حین پرواز از مشهد با یکدیگر درگیر و جان مسافران هواپیما را با خطر جدی مواجه سازند.

خلبان و کمک خلبان هواپیمای عراق در پرواز مشهد در حین پرواز و بر سر یک وعده غدا دعوا و کتک‌کاری کردند.

این دو خلبان حین پرواز در ارتفاع ۳۷ هزار پایی با هواپیمای مسافربری بوئینگ ۷۳۷ با هم در کابین خلبان بشدت درگیر شده و جان همه سرنشینان این هواپیما را در خطر جدی مرگ قرار دادند.

کمک خلبان پرواز بغداد – مشهد در نامه ای به مافوق خود ماجرا را اینگونه توضیح داده است: هنگام پرواز در لحظه ای مشاجره صورت گرفت که خلبان به یکی از مهماندارها اجازه نداد برای من غذا بیاورد. بهانه خلبان این بود که من پیشتر از او برای درخواست غذا اجازه نگرفته بودم

خلبان پس از خوردن غذا با عباراتی نامناسب من را مورد خطاب قرار داد و سپس ضمن توهین کتکم زد. این مسئله سبب شد تا یکی از اعضای تیم امنیتی وارد کابین شود

خلبان و کمکش با این وجود موفق می شوند هواپیما را سالم در فرودگاه بغداد به زمین بنشانند اما به محض فرود در فرودگاه، خلبان بار دیگر کمک خلبان را مورد توهین و ضرب و شتم قرار می دهد. کمک خلبان در باره این وضیعت می گوید که چاره ای جز دفاع از خود نداشته است.

شرکت هواپیمایی عراق اعلام کرده که خلبان و کمک خلبان این پرواز در حال حاضر از کار معلق شده اند و باید در انتظار مجازات های سنگینی همچون ممنوعیت پرواز تا ابد باشند.

23 فروشنده مواد مخدر در مشهد دستگیر شدند

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: 23 عامل توزیع مواد مخدر در حاشیه شهر مشهد دستگیر شدند.

سردار قادر کریمی افزود: در اجرای طرح پاکسازی مناطق حاشیه شهر مشهد طی 24 ساعت گذشته پلیس مبارزه با مواد مخدر طی عملیات ضربتی با هماهنگی مراجع قضایی 32خانه مسکونی را که مرکز توزیع مواد مخدر بود پاکسازی کردند.

وی اظهار داشت: در این عملیات 23 عامل اصلی توزیع مواد مخدر دستگیر و یک دستگاه خودرو آنان توقیف شد. تحقیقات از متهمان دستگیر شده ادامه دارد.

2 قاچاقچی در مرز شرقی خراسان رضوی به هلاکت رسیدند

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: 2 قاچاقچی در مرز شرقی این استان طی درگیری با ماموران به هلاکت رسیدند.

سردار ماشاء الله جان نثار افزود: در پی رصد شبانه روزی مرزهای استان ماموران هنگ مرزی تایباد با گروهی از قاچاقچیان در این مرز درگیر شدند.

وی اظهار داشت: در این عملیات 2 قاچاقچی به هلاکت رسیدند و 19 کیلو و 900 گرم هروئین از آنان کشف شد. مرزبانان استان در حراست و حفاظت از مرزها تلاش کرده و قاطعانه با قاچاقچیان برخورد می کنند.

یک روباه در مشهد زنده گیری شد

معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: یک قلاده روباه در بلوار بهارستان این شهر زنده گیری شد.

آتشپاد دوم مهدی رضایی افزود: این روباه امروز با جولان در کوچه های بلوار بهارستان حوالی الماس شرق موجب رعب و وحشت مردم شده بود.

وی بیان کرد: نجاتگران سازمان روباه را پیش از آسیب رساندن به کسی، با استفاده از تجهیزات نجات و بدون هیچ آسیبی زنده گیری کرده و به مسئولان محیط‌ زیست تحویل دادند.

23 تیرماه گذشته نیز یک بهله عقاب عظیم الجثه در بلوار پیروزی مشهد زنده گیری شده بود.
انتهای خبر/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *