نایب قهرمانی کاروان ورزشی  دانش آموزان خراسان رضوی در تبریز

تیم‌های بسکتبال(سبزوار) و هندبال (ناحیه 7مشهد) دانش آموزان مقطع متوسطه اول نمایندگان خراسان رضوی در سی و پنجمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور در تبریز موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد.

رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان این مطلب و با تبریک به دانش آموزان، مربیان و سرپرستان تیم‌های اعزامی به این مسابقات گفت: خیلی خوشحالیم از این که نه تنها در بحث اخلاق الگو بودیم بلکه در کسب عنوان نیز موفق شدیم.

رضا علیزاده افزود: سی ‌و پنجمین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان سراسر کشور، در چهار رشته توپی هندبال، فوتسال، والیبال و بسکتبال، در سالن‌های مختلف ورزشی تبریز و با حضور 270 تیم ورزشی از سرتاسر کشور برگزار شد که در نهایت در بسکتبال آذربایجان شرقی رتبه نخست را کسب کرد و تیم‌های خراسان رضوی و تهران رتبه‌های دوم و سوم را به دست آورند.

وی خاطر نشان کرد: در رشته هندبال تیم دانش آموزان البرز به مقام قهرمانی دست یافت و تیم‌های خراسان رضوی و فارس رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.

وی با اشاره به این که این رقابت‌ها با شرکت 4 هزار دانش‌آموز، مربی و سرپرست، 250 داور و 250 نفر عوامل اجرایی، در سه دوره تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: مسابقات دوره متوسطه دوم نیز از 9 تا 15 مرداد، و از روز 17 تا 22 مرداد نیز، دانش آ‌موزان دوره ابتدایی با هم به رقابت می‌پردازند.

انتهای خبر/مجید خروشی

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *