روحانی تا چه روزی برای حضور در جلسه طرح سوال از رییس جمهور مهلت قانونی دارد؟

 

عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه هنوز مکاتبه رسمی برای تعیین زمان حضور رییس جمهور در مجلس انجام نشده است، گفت: دهم شهریور ماه آخرین فرصت برای پاسخ به سوالات نمایندگان از سوی رییس جمهور است.

سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در خصوص مدت زمان باقی مانده برای حضور رییس جمهور در صحن علنی قوه مقننه، گفت: باید اذعان کرد طبق قانون از زمان اعلام وصول سوال از رییس جمهور، وی یکماه فرصت دارد برای حضور در صحن علنی زمانی را مشخص کند.

10شهریور ماه، آخرین زمان حضور روحانی در قوه مقننه

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با توجه به اینکه دهم مردادماه سوال از رئیس جمهور اعلام وصول شد، آقای روحانی تا دهم شهریور ماه برای پاسخ به سوالات و حضور در مجلس فرصت خواهد داشت.

وی ادامه داد: در این بین باید یادآور شد ضرورتی برای طی شدن مدت یک ماهه وجود ندارد و رییس جمهور می تواند در این بازه تاریخی را مشخص کند.

دولت هنوز مکاتبه رسمی برای تعیین تاریخ نکرده است

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تاکنون هنوز مکاتبه رسمی برای تعیین زمان از سوی دولت به قوه مقننه ارسال نشده است.

رییس مجلس دهم در جلسه علنی ( چهارشنبه 10 مرداد) مجلس شورای اسلامی، سوال از رئیس جمهور را  با پنج محور عدم موفقیت دولت در کنترل قاچاق کالا و ارز، استمرار تحریم های بانکی، عدم اقدام شایسته دولت درخصوص کاهش نرخ بیکاری، رکود اقتصادی شدید چندین ساله و افزایش شتابان نرخ ارزهای خارجی و کاهش شدید ارزش پول ملی اعلام وصول کرد.

 

انتهای خبر/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *