بهره‌برداری از 29 پروژه همزمان با هفته دولت در خلیل‌آباد

فرماندار خلیل‌آباد از به بهره‌برداری رسیدن 29 پروژه همزمان با هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا-، مجتبی شاکری روز گذشته در جلسه ستاد هفته دولت که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با تاکید بر اینکه مسئولان در هفته دولت سعی کنند از رفتن به مرخصی پرهیز کرده و در برنامه و افتتاحیه‌ها حضور داشته باشند، گفت: تلاش شده فشار مضاعفی بر مجموعه اداری شهرستان نیاوریم و از برگزاری جلساتی که بخواهد خروجی نداشته باشد پرهیز کنیم.

وی با بیان اینکه حتی‌الامکان جلسات را تجمیع کرده ایم تا وقت مسئولان را با برگزار کردن جلسان نگیریم، از مسئولان خواست هفته دولت در بین مردم حضور پرشوری داشته و عملکرد مناسبی از اقدامات انجام شده ارائه دهند.

فرماندار خلیل‌آباد همچنین برامیدافزایی، افزایش اعتماد عمومی و تقویت وحدت و انسجام ملی از سوی مسئولان تاکید کرد و افزود: اطلاع رسانی در هفته دولت نباید فقط به نصب چند تصویر خلاصه شود بلکه باید معرفی اقدامات انجام شده از سوی مسئولان صورت گیرد.

وی با اعلام اینکه مردم باید احساس کنند که دولت دغدغه دارد و به رغم تمامی مشکلات در راستای افزایش رفاه عمومی تلاش می‌کند، عنوان کرد: امیدواریم در حالی که دشمن وحدت و همدلی مسئولان و مردم را نشانه گرفته بتوانیم با معرفی پروژه‌ها و اقدامات دولت توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

شاکری با بیان اینکه دشمن در تلاش برای ناامید کردن مردم و بزرگنمایی مشکلات است، بیان کرد: دستاوردهای دولت یازدهم در امتداد خدماتی است که دولت‌های گذشته انجام داده‌اند.

فرماندار خلیل‌آباد در ادامه با اشاره به اینکه همزمان با هفته دولت 29 پروژه با اعتبار 9 میلیارد و 500 میلیون تومان به بهره‌برداری خواهد رسید، اظهار کرد: در این هفته سه پروژه از جمله سالن چند منظوره ورزشی در روستای محمدآباد با اعتبار 200 میلیون تومان توسط وزارت ورزش و جوانان، مجتمع فرهنگی آموزشی در شهر کندر و ساختمان شهرداری کلنگ زنی خواهند شد.

وی با اعلام اینکه در هفته دولت 11 پروژه با اعتبار دو میلیارد و 624 میلیون تومان در حوزه شهری و 14 پروژه با اعتبار 6 میلیارد و 600 میلیون تومان در حوزه روستایی به بهره برداری خواهد رسید، بیان کرد: سه پروژه دیگر در این هفته کلنگ زنی می‌شوند.

وی با بیان اینکه همانگونه که 35 درصد جمعیت شهری و 65 درصد روستایی هستند در تخصیص اعتبارات به پروژه های مختلف هم این عدالت و توسعه متوازن رعایت شده است، گفت: در هفته دولت نیز 30 درصد اعتبارات شهری و 70 درصد دیگر روستایی است.

شاکری با اشاره به اینکه از مدیران انتظار داریم در افتتاح پروژه ها از شهروندان دعوت کنند، بیان کرد: از افتتاح هر گونه پروژه ای که به طور کامل به اتمام نرسیده به جد پرهیز شود.

وی در ادامه رسانه را جزء لاینفک جامعه و خانواده‌ها و ضرورت اجتناب ناپذیر دانست و گفت: رسانه‌ها در ارتقاء سطح اعتماد عمومی مردم، شادابی، نشاط و دمیدن روحیه امید در جامعه نقش بسزایی دارند.

فرماندار خلیل‌آباد با بیان اینکه رسانه‌ها باید بستر لازم را برای حضور اصحاب رسانه مهیاء کنند، از رسانه ها خواست در پوشش اخبار هفته دولت حضور پررنگی داشته باشند.

شاکری آب رسانی به 14  روستا با اعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون تومان، افتتاح طرح هادی در روستای جابوز با اعتبار یک میلیارد و 300 میلیون تومان، افتتاح بخش دیالیز بیمارستان این شهرستان با اعتبار 600 میلیون تومان را از جمله شاخص‌ترین پروژه‌های قابل افتتاح هفته دولت دانست.

وی با بیان اینکه بخش دیالیز بیمارستان خلیل آباد با پنج دستگاه به بهره‌برداری خواهد رسید، عنوان کرد: اکنون 22 بیمار دیالیزی در شهرستان هستند که امیدواریم با بهره‌برداری از این بخش دیگر نیازی نباشد به شهرهای دیگر بروند.

فرماندار خلیل‌آباد همچنین دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی خانواده شهدا، تجلیل از کارمندان نمونه و… را از دیگر برنامه‌های هفته دولت دانست.

در ادامه معاونت عمرانی فرماندار خلیل‌آباد طی سخنانی گفت: از  9 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار پروژه‌های هفته دولت 5 میلیارد تومان مربوط به بخش ششطراز و 4 میلیارد و 500 میلیون تومان مربوط به بخش مرکزی است.

سیدمهدی عصمتی با اشاره به اینکه با افتتاح پروژه‌‎های هفته دولت 16 خانوار بهره‌مند خواهند شد، افزود: حضور مسئولین در جمع مردم  در شهرها و روستاها و بیان اقدامات 40 ساله نظام و همچنین خدمات دولت یازدهم و دوازدهم می‌تواند در بی اثر نمودن هجمه ناجوانمردانه دشمن برای تخریب نظام و دولت موثر باشد.

انتهای خبر/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *