برقراری پرواز مشهد- باکو برای جذب گردشکر از آذربایجان

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی از برقراری پرواز مشهد – باکو برای جذب گردشکر از آذربایجان خبرداد.

ابوالفضل مکرمی‌فر با بیان این مطلب در این باره گفت: در جلسه ای که با حضور سیدحسین خواب نما مسئول چارتر پروازهای شرکت‌های هواپیمایی به آذربایجان، رئیس و اعضای هئیت مدیره انجمن دفاتر خدمات مسافرتی، مدیران برخی مراکز اقامتی، سرپرست معاونت گردشگری استان و مشاوران برگزار شد، راهکارهای جذب گردشگر از آذربایجان مورد بررسی قرار گرفت.

او افزود: بر اساس سیاست های ابلاغی از سوی معاونت گردشگری کشور برای جذب گردشگر از آذربایجان برنامه ریزی‌های  برقراری پرواز مستقیم بین مشهد- باکو در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به حضور مدیران مراکز اقامتی و آژانس‌های مسافرتی در این جلسه گفت: مدیران مراکز اقامتی برای پذیرش زائران و مسافران آذربایجان اعلام آمادگی کردند و مدیران آژانس‌های مسافرتی نیز آمادگی دارند که با برنامه‌ریزی لازم زمینه استمرار و تداوم این پرواز مستقیم بین مشهد باکو برقرار باشد.

مکرمی‌فر یادآور شد: برای جذب گردشگر از آذربایجان برگزاری هفته فرهنگی خراسان رضوی و معرفی ظرفیت‌های گردشگری و جاذبه‌های تاریخی و صنایع دستی استان در برنامه قرار دارد.

برای جذب گردشگر از جمهوری تاتارستان تفاهم نامه امضا شده و امضای تفاهم نامه تبادل گردشگر با پاکستان در حال نهایی شدن است.

انتهای خبر/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *