افزایش 4 هکتاری فضای سبز منطقه 12 مشهد با اختصاص اعتبار 50 میلیارد ریالی

 

مدیر فضای سبز شهری شهرداری مشهد از افزایش 4 هکتاری فضای سبز منطقه 12 مشهد با اختصاص اعتبار 50 میلیارد ریالی است.

مهدی یعقوبی در بازدید میدانی معاون خدمات و محیط زیست شهری از پروژه‌های عمرانی فضای سبز منطقه 12 مشهد گفت: در حال حاضر بیش از 50 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های عمرانی فضای سبز قابل افتتاح تا پایان سال جاری به منطقه 12 تخصیص یافته که با این اعتبار بیش از 4 هکتار به سطح فضای سبز منطقه اضافه خواهد شد.

وی در خصوص بوستان اقدسیه تصریح کرد: پروژه بوستان اقدسیه 33 تا پایان مرداد ماه سال جاری در منطقه 12 به بهره‌برداری خواهد رسید؛ این پروژه 4300 مترمربع مساحت دارد که با هزینه 4 میلیارد و 600 میلیون ریال احداث شده است.

یعقوبی همچنین در بازدید از پارک صادقیه نیز بیان کرد: اجرای عملیات احداث فاز 3 و 4 بوستان صادقیه واقع در صادقیه 18 و 20 و به مساحت 25 هزار مترمربع به نحوی برنامه‌ریزی شده که تا پایان سال جاری تکمیل شود و شهروندان بتوانند از 2.5 هکتار فضای این بوستان بهره‌برداری کنند.

مدیر فضای سبز شهری شهرداری مشهد تصریح کرد: همچنین بوستان یاسمین واقع در بولوار الهیه (مقابل شهید ناصری 7) به مساحت 6500 مترمربع، فضای سبز آیلند بولوار امیریه به مساحت 33 هزار مترمربع، بوستان خطی بزرگراه آیت ا… رفسنجانی حدفاصل آیت ا… رفسنجانی 5 تا میدان هفتم آذر و آیت ا… رفسنجانی 45 تا 53 به مساحت حدود 4000 مترمربع نیز در منطقه در حال اجرا است و تلاش است تا در موعد مقرر به اتمام برسد.

 

انتهای خبر/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *