آیین نامه جمع آوری متکدیان مشهد تدوین شد

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر مشهد گفت: آیین نامه جمع آوری و ساماندهی متکدیان توسط شهرداری مشهد تهیه و به شورا ارائه شده است.

محمد حاجیان شهری افزود: شورای عالی اداری کشور، خرداد 78 در مصوبه ای تمام دستگاه های مرتبط با طرح ساماندهی و جمع آوری متکدیان را الزام به همکاری کرد که بودجه آن نیز باید از سوی سازمان مدیریت تعیین می شد.

وی بیان کرد: این مصوبه تا کنون در مشهد معطل مانده و دستگاه های متولی پای کار نیامده اند، از این رو آذرماه پارسال در جلسه علنی شورای شهر، موضوع بررسی و شهرداری مکلف شد در سه ماه آیین نامه جمع آوری و ساماندهی متکدیان را تهیه و به شورا بیاورد.

حاجیان شهری ادامه داد: شهرداری پس از گذشت بیش از 9 ماه از تاریخ این مصوبه، سرانجام آیین نامه را تهیه و برای بررسی و تصویب به شورای شهر ارائه کرد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر مشهد افزود: آیین نامه مربوطه در کمیسیون های مرتبط بررسی و رفع نقص می شود.

وی بیان کرد: بیش از 12 دستگاه از جمله بهزیستی، کمیته امداد، فرمانداری و نیروی انتظامی در خصوص جمع آوری و ساماندهی متکدیان وظایفی برعهده دارند و تا تمام این دستگاه ها پای کار نباشند این طرح به صورت موفق عملیاتی نمی شود.

حاجیان شهری با بیان اینکه شهرداری وظیفه جمع آوری متکدیان را دارد، افزود: برای جلوگیری از برگشت مجدد متکدیان باید دستگاه های متولی نسبت به ساماندهی آنها اقدام کنند.

انتهای خبر/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *