اعتماد مردم سرلوحه کار مسئولان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: اختلاف نظر و سلیقه سیاسی امری طبیعی است اما پایبندی به ارزش ها و مسائل فرهنگی و جلب رضایت و اعتماد مردم بایدسرلوحه کار مسئولان بویژه فرمانداران باشد.

محمد رحیم نوروزیان در شورای اداری و مراسم  تکریم فرماندار سابق و معارفه فرماندار جدید شهرستان کلات افزود: ملت ایران ذاتا ملتی متدین و مذهبی است و مسئولی که دغدغه دین نداشته باشد مشروعیت و مقبولیت نخواهد داشت.

معاون استاندار با  بیان اینکه باید تمام سعی مدیران باز کردن گره از مشکلات مردم باشد اظهار داشت: در نظام اسلامی همه مردم حق دارند و از حقوق برابر برخوردار هستند و باید تمام همت و توان مدیران رعایت حقوق شهروندی باشد.

نوروزیان با اشاره به بزرگداشت یاد و خاطره شهدای عملیات مرصاد در 5 مرداد سال 67 گفت: تجربه نشان داده است  اگر در مقابله با دشمنان مقاومت کنیم و محکم بایستیم می توانیم امتیاز بگیریم.

وی افزود: در جنگ تحمیلی، سازمان ملل در هیچکدام از قطعنامه ها حاضر به استفاده از واژه جنگ و تهاجم نبود  اما پس از مقاومت مردم ایران و انجام عملیات های پیروز مندانه بود که در قطعنامه 598  به بخشی از خواسته های ایران توجه شد.

وی گفت: پس از قبول قطعنامه منافقین به طمع افتادند که به کشور حمله کنند اما در کمین گاه مرصاد با دفاع مردم به دام افتادند. این عمل منافقین در پی تحلیل نادرست و اطلاعات غلط آنها بود و امروز هم نخاله ها و بازماندگان همان منحرفین و خائنین اطلاعات و تحلیل های نادرستی را به حاکمان آمریکا منتقل می کنند و آنها را به توهم و خیال می اندازند.

وی تصریح کرد: باید متوجه باشیم بابت هر کدام از صندلی های مدیران خون ها به زمین ریخته شده است و همه وام دار خون شهدا و میراث دار خون آنان هستیم.

نوروزیان با بیان اینکه دشمنان نظام هرگاه افق روشنی پیش چشم مردم ایران می بینند طراحی می کنند که  نظام موفق نشود اظهار داشت: در شرایط کنونی هم دشمنان کشور تلاش می کنند به کشور ضربه بزنند و در این موقعیت همه گروه ها و جناح ها وظیفه دارند به دولت  کمک کنند.

وی افزود: دشمن اصل نظام را هدف گرفته است و تشخیص شرایط، موقعیت شناسی و بصیرت در این شرایط از ضروریات است.

وی تصریح کرد: قدرت حل مساله در کشور بالاست و ریشه تمام مشکلات تفرقه و چند صدایی است که با وحدت و همدلی می توان بر تمامی مشکلات غلبه کرد.

معاون استاندار با تاکید بر اینکه  زیر ساخت های بسیاری در کشور ایجاد شده است اظهار داشت: در بهترین دوران رژیم شاه که کشور جمعیتی در حدود 30 میلیون نفر داشت روزانه 5 میلیون بشکه نفت صادر می شد و با این شرایط تورم هم حدود 25 درصد بود.

وی افزود:  علیرغم تلاش دشمنان برای ضربه زدن به نظام، در شرایط کنونی جمعیت کشور بیش از 80 میلیون نفر است، حداکثر صادرات نفت کمتر از 2 میلیون بشکه نفت در روز است ولیکن نرخ تورم حدود ده درصد است و این نشان از موفقیت های اقتصادی  نظام اسلامی است.

معاون استاندار در سفر یک روزه خود به شهرستان کلات از پروژه های در دست احداث نوار مرزی شهرستان کلات بازدید نمود.

حضور در شورای اداری شهرستان، تکریم فرماندار سابق و معارفه فرماندار جدید و شرکت در  شورای تامین شهرستان از دیگر برنامه های سفر معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی به شهرستان کلات بود.

انتهای خبر/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *