نیازمند همدلی و اتحاد مردم هستیم

فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی گفت: در بازه زمانی حساس و حیاتی قرار داریم که اگر در کنار هم نباشیم و ترفندهای دشمن را هوشمندانه خنثی نکنیم چرا که آسیب جدی به ما می‌رسد.

سردار قادر کریمی در آیین معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان خواف که شامگاه شنبه 16 تیر در سالن همایش های شهیدمدرس این شهر برگزار شد، اظهار کرد: نیاز اساسی کشور در این برهه زمانی، اتحاد، همدلی و انسجام است.

وی ادامه داد: دشمن سعی دارد در فضای آلوده و منافق گونه و فضاهای سایبری در روحیه انقلابی مردم رخنه کند و مردم را از کارآمدی نظام، مایوس کند.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌رضوی عنوان کرد: اگر بصیرت افزایی و روشنگری نشود چه بسا عده‌ای دچار شبهه شوند و به دامن دشمن بیفتند.

کریمی خاطرنشان کرد: فشار اقتصادی و تحریم نگرانی‌هایی در مردم ایجاد کرده است با این حال مقام معظم رهبری هرچه پیش‌بینی می‌کنند رخ می‌دهد و ایشان آینده ایران را روشن پیش بینی کردند و اقتصاد ایران به دست مسئولان از نفت پایه خارج خواهد شد و اقتصادی قوی خواهیم داشت.

وی خطاب به مردم گفت: دست نیاز نیروی انتظامی به سوی شما دراز است و تاکید کرد مردم در صف اول امنیت و حفظ ارزش‌های اسلامی هستند.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌رضوی از زیرمجموعه خود خواست برای خدمت رسانی به مردم، صرفا به کار اداری اکتفا نکنند و کارهای جهادی انجام دهند.

در ادامه فرماندار خواف گفت: اقتدار پلیس در برخی کشورها بر پایه قدرت است اما اقتدار پلیس در جمهور اسلامی ایران، توام با آموزه‌های اسلامی است.

محمدرضا پهلوان نژاد، میزان رضایت مندی مردم کشور را از پلیس، بین 50 تا 60 درصد عنوان کرد و گفت: این رضایت مندی در شهرستان خواف بالای 60 درصد است.

وی به مهیا شدن شرایط ارتقای جایگاه فرماندهی انتظامی خواف اشاره کرد و خواست تا این ارتقا ضورت پذیرد و تکمیل و تجهیز کلانتری مرکزی شهرخواف و ایجاد پاسگاه ایست و بازرسی در منطقه کالشور (از نقاط ورودی جنوب غرب) خواف با سرعت بیشتری انجام شود.

حجت‌الاسلام محسن مروی دادستان خواف نیز به شاخص‌های حکومت اسلامی اشاره کرد و گفت: لازمه دوام و قوام حکومت، قانونمداری مردم و برقرای امنیت است.

فرمانده پیشین نیروی انتظامی خواف در شرح عملکرد کاری خود گفت: 81 درصد جرایم اتفاق افتاده در خواف منجر به کشف شد.

سرهنگ قربانعلی قربانی اعلام کرد کار ساخت کلانتری مرکزی خواف آغاز شد و تا هم اینک 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گفته قربانی، وی در دوره مسئولیتش در خواف با همکاری همکاران خود، بالغ بر 2 تن و 300 کیلوگرم مواد افیونی کشف و ضبط کرده است.

در انتهای این نشست از خدمات دو و نیم ساله سرهنگ قربانعلی قربانی فرمانده پیشین تکریم و سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده به عنوان فرمانده جدید ناجا در خواف معرفی شد.

فرمانده جدید نیروی انتظامی خواف، پیشتر رییس راهور و جانشین فرمانده انتظامی تربت جام بود.

انتهای خبر/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *