لزوم برخورد با متخلفان مطبوعاتی

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با انتقاد از عدم نظارت بر انتشار برخی عکس ها در مطبوعات گفت: شورای نظارت بر مطبوعات به این مسئله ورود پیدا کرده و جلوی این هنجارشکنی را بگیرد.

نصرالله پژمانفر در نشست علنی روز گذشته (چهار‌شنبه 13 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی درخصوص نظارت بر مطبوعات گفت:  رسانه و مطبوعات تاثیر مستقیم و غیرمستقیم بر جامعه دارد و موجب الگوسازی و گاهی موجب هنجارشکنی و عادی سازی می شود. علی رغم اینکه چندین بار درخصوص عکس های چاپ شده در روزنامه ها تذکر داده شده، متاسفانه این رویه ادامه پیدا کرده و اساساً به آن توجهی نمی شود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: در روزنامه ای به نام سازندگی متاسفانه علی رغم تذکرات مکرر عکس های رنگی و ناسازگار با شئونات اسلامی در صفحات این روزنامه چاپ می شود، لذا تذکر بنده بر این است که شورای نظارت بر مطبوعات به این مسئله ورود پیدا کرده و جلوی این هنجارشکنی را بگیرد.

وی ادامه داد: نکته دیگر تذکر بنده درخصوص این است که باید حمایت از کالای ایرانی صورت بگیرد، در این خصوص در مشهدالرضا برای حجاجی که قصد عزیمت به سفر حج دارند، نمایشگاهی تشکیل شده و کالاهای ایرانی در آنجا برای حجاج تهیه می شود، لذا توصیه می شود در تمام نقاط کشور اینگونه نمایشگاه ها برگزار شده و حجاج در ایران کالاهای مورد نیاز خود را خریده و وقت خود را در بازارهای عربستان سعودی تلف نکنند که سودش به جیب سعودی های خبیث برود.

انتهای خبر/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *