سرمایه گذاری در مشهد باید به سمت مجموعه های تفریحی برود

معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی خراسان رضوی گفت: سرمایه گذاری در مشهد باید به سمت ساخت مجموعه های تفریحی برود.

احمد دیناری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروژه ساخت ۲۷۱ مورد تأسیسات گردشگری شامل هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذیر، متل، سفره خانه سنتی، مجتمع گردشگری، واحد پذیرایی، مرکز تفریحات و سرگرمی و پارک گردشگری در خراسان رضوی فعال است که ۲۵ درصد آن ها آنها دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد هستند و تا پایان سال ۹۸ به بهره برداری می رسند.

وی افزود: از این تعداد ۴۸ درصد هتل، ۱۳ درصد هتل آپارتمان و ۱۱ درصد مهمانپذیر است که در مجموع ۷۲ درصد از تاسیسات گردشگری در حال ساخت استان را هتل، هتل آپارتمان و مهمانپذیر به خود اختصاص داده است.

معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی خراسان رضوی گفت: ۲۸ درصد سایر تاسیسات گردشگری در حال ساخت شامل سفره خانه های سنتی، مجتمع های گردشگری و پذیرایی، مراکز تعطیلات و سرگرمی و متل است.

دیناری بیان کرد: باید سرمایه گذاری در بخش مهمانپذیرها و هتل های یک و دو ستاره و  همچنین احداث جاذبه های انسان ساخت مثل مراکز تفریحی و توریستی و پارک های موضوعی برود زیرا توجیه اقتصادی لازم را نیز دارند.

وی تاکید کرد: افراد متقاضی برای ورود به این عرصه باید قبل از هرگونه سرمایه گذاری باید امکان سنجی های لازم را به انجام رسانند.

انتها خبر/

 

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *