در کنار دولت هستیم

نایب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: صحبت آقای رئیس جمهور مثبت بود و ان‌شاءالله رفتار و تصمیمات آقای رئیس جمهور هم متناسب با صحبت مثبت امروزشان باشد قطعاً ما از ایشان حمایت می‌کنیم.

محمد دهقانی با اشاره به صحبت‌های رئیس جمهور در جمع مدیران اجرایی کشور در ارتباط با بهره‌گیری از مشاوران و تغییر رویکرد در شرایط فعلی گفت: ما از صحبت‌های آقای رئیس جمهور حمایت می‌کنیم و ما نیز معتقدیم که باید وزرا از مشاوران و کارشناسان در حوزه‌های مختلف بهره بگیرند.

نماینده مردم چناران، طرقبه و شاندیز در مجلس شورای اسلامی، افزود: همانطور که ما پیش از این نیز عنوان کردیم از رویکرد دولت در بحث تولید و حمایت از این بخش حمایت می‌کنیم و در کنار دولت هستیم.

نایب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: آنچه در اینجا مورد تأکید است این است که صحبت‌های امروز آقای رئیس جمهور در تغییر رویکردها و استفاده از نیروهای کارآمد جنبه عملیاتی به خود بگیرد و افرادی که به عنوان مثال 7 میلیون و 300 هزار سکه تنها به 115 هزار نفر فروخته‌اند و به بیت‌المال صدمه زده‌اند کنار گذاشته شوند.

دهقانی خاطرنشان کرد: این مسئله تحقق صحبت‌های رئیس جمهور مستلزم این است که افرادی که باعث شدند تا ارزش پول ملی این کشور به یک سوم کاهش یابد کنار بروند و افراد جدید و با انگیزه و خوش‌فکر و کارآمد جای آنها را بگیرد.

وی افزود: صحبت امروز آقای رئیس جمهور مثبت بود و ان‌شاءالله رفتار و تصمیمات آقای رئیس جمهور هم متناسب با صحبت مثبت امروزشان باشد قطعاً ما از ایشان حمایت می‌کنیم.

نایب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: رئیس جمهور نیازمند یک رویکرد نیز هست و افرادی که از خود ناکارآمدی نشان دادند نباید دیگر در دولت به کار خود ادامه دهند.

دهقانی خاطرنشان کرد: به عنوان مثال وقتی در دوران مسئولیت وزیری قیمت مسکن چند 10درصد افزایش پیدا می‌کند نباید این فرد در این اوضاع اقتصادی دیگر به کار ادامه دهد و ما نیازمند مدیران جدیدی هستیم که متناسب با این وضعیت بتوانند کار کنند.

وی افزود: مدیرانی که فقط اهل مصرف هستند و فقط مدیریت هزینه پول دارند و مدیریت تولید روت ندارند به درد این زمان نمی‌خورد.

نایب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: یکی از نمونه‌های استفاده از نیروی جوان و مزایای بهره‌مندی از نیروی جوان وزیر ارتباطات است که توانست در حوزه تلفن همراه جلوی رانت‌خواری‌ها و قاچاق را بگیرد. ما نیازمند نیروهای جوان و مبتکر هستیم که به شکر خدا در کشور از این نیروها زیاد داریم.

به گزارش فارس، دهقانی در پایان خاطرنشان کرد: امروز راه حل مشکلات کشور عقب‌نشینی نیست و بحمدالله امروز آقای رئیس جمهور هم گفتند که تنها راه مقاومت و ایستادگی است و راه‌های برون‌رفت از این وضعیت نیز روشن است. ما امروز انبوهی از جوانان را داریم که راه برون‌رفت از این وضعیت را پیدا کرده‌اند و این جوانان که راه‌حل برون رفت از این مشکلات را یافته‌اند برای تقویت تولید و اشتغال و برای جلوگیری کاهش ارزش پول ملی راه حل دارند باید در دولت جذب شوند و دولت از آنها استفاده کند و ما هم حتماً‌ از دولت در راستای تقویت اقتصاد کشور، رونق اقتصادی و عبور عزتمندانه از این فشارهای آمریکا حمایت خواهیم کرد.

انتهای خبر/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *