برخورد قضایی با ساخت و سازهای غیرمجاز، سبب کاهش تخلفات ساختمانی می‌شود

مدیرکل نظارت بر ساخت و سازها و کمیسیون‌های ماده 100 شهرداری مشهد گفت: برخورد قضایی با ساخت و سازهای غیرمجاز، سبب کاهش تخلفات ساختمانی می‌شود.

مسعود ایاز در نشست با شهردار منطقه 10 مشهد گفت: تسریع و رفع موانع در پاسخگویی به ارباب رجوعان و تکریم آنان امری بسیار مهم است.

وی با اشاره به بحث درآمدی حریم افزود: بحث درآمدی حریم با توجه به مشکلات پیرامونی باید با دقت نظر و ظرافت بیشتری پیگیری شود.

مدیرکل نظارت بر ساخت و سازها و کمیسیون‌های ماده 100 شهرداری مشهد پلمب قضایی ساختمان‌های دارای تخلف را یک فرصت طلایی دانست و گفت: براساس قانون فک پلمب، طبق رای مقام قضایی بازداشت متخلف همراه خواهد داشت که این امر موجب کاهش تخلفات ساختمانی می‌شود.

در ادامه حسنعلی رجب‌زاده، شهردار منطقه 10 مشهد بیان کرد: ایجاد هماهنگی و همکاری بین بخش‌های مختلف نظارت بر ساخت و سازها، در حریم و محدوده از ضروریات است.

وی تعیین تکلیف محدوده و حریم جدید شهر را و ساخت وسازهای موجود در آن را در هماهنگی با استانداری، فرمانداری و دستگاه‌های ذیربط خواستار شد و افزود: جلوگیری از تخلفات ساخت و ساز در این منطقه با استفاده از توان نیروهای متخصص و کارآمد با جدیت تمام دردستور کار است.

شهردار منطقه 10 مشهد افزود: انتظار می‌رود به موارد تخلفات ساخت و ساز، اعمال قانون و تراکم مسکونی در محدوده‌های نهضت و یوسفیه، مشکینی، سه راه دانش، کال زرکش و شهر سنگ با جدیت رسیدگی شود.

گفتنی است در پایان این نشست از ساخت و سازهای غیرمجاز در محدوده نهر گناباد، محله‌های نهضت، یوسفیه، آزاده، بافت فرسوده امام هادی(ع) و غفوری و سعادت..، کال زرکش و همچنین از حریم شهر مشهد درمنطقه، محل اجرای پروژه انتقال مشاغل مزاحم خدمات خودرویی، املاک در مسیر طرح ساماندهی بزرگراه آزادی و اراضی توتونچی و… بازدید و از نزدیک درجریان روند اقدامات به عمل آمده قرار گرفتند.

انتهای خبر/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *