ارتباط شهروندان با شهرداری مشهد از طریق پیام رسان های بومی

معاون برنامه‌ریزی شهرداری مشهد گفت: تلاش می کنیم ارتباط شهروندان مشهدی با شهرداری را از طریق پیام رسان های بومی فراهم کنیم.

شهریار آل شیخ در مراسم امضاء قرار داد همکاری پیام رسان گپ و شهرداری مشهد اظهارکرد: مردم می‌توانند ارتباط با سامانه‌های ارتباطی با شهرداری از جمله ۱۳۷ را از طریق پیام رسان های داخلی برقرار کرده و با ارسال عکس و پیام ،مشکلات خود را به مدیریت شهری اعلام کنند.

وی افزود:شهروندان می‌توانند از طریق این پیام رسان گواهی شهرسازی درخواست کنند، مناقصات شهرداری را پیگیری کنند، پرداخت عوارض خودرو و نوسازی داشته باشند و خدمات مدیریت پارکینگ و خدمات خرید بلیت تک سفره مترو را دریافت کنند.

معاون برنامه‌ریزی شهرداری مشهد بیان کرد: این خدمات برای نخستین مرتبه در کشور به مردم ارائه می شود و امیدوارم بتوانیم از دیگر خدمت های الکترونیک برای تحقق شهر هوشمند در مشهد استفاده کنیم.

آل شیخ تاکید کرد: به هر میزان ارتباط شهروندان با مدیریت شهری تسهیل شود فضای خدمت رسانی به مردم در عرصه شهر و شهروندی فراهم می شود.

انتهای خبر/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *