یکهزار و 593 واحد مسکن مهر در بینالود بی متقاضی مانده است

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بینالود گفت: هزار و 593 واحد مسکن مهر مربوط به انبوه سازان در این شهر فاقد متقاضی است و در صورت وجود متقاضی، ساخت آن تکمیل می شود.

حمیدرضا یزدانی افزود: کل واحدهای پروژه مسکن مهر شهر جدید بینالود سه هزار و 722 واحد است که از این تعداد تاکنون هزار و 611 واحد افتتاح شده و 989 واحد تحویل متقاضیان شده است.

وی پیشرفت کل پروژه مسکن مهر شهر جدید بینالود را 77 درصد ذکر و بیان کرد: از کل واحدهای مسکن مهر 439 واحد مربوط به شرکت های تعاونی است که به دلیل تعطیلی تعاونی ها، ساخت این واحدها متوقف شده است.

وی گفت: هزار و 636 واحد مسکن مهر مربوط به انبوه سازان و سه جانبه و دارای متقاضی و هزار و 593 واحد مربوط به انبوه سازان و سه جانبه فاقد متقاضی است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بینالود گفت: در چند سال اخیر به دلیل افزایش خدمات روبنایی، شمار ساکنان مسکن مهر این شهر افزایش یافته و هم اینک 500 خانوار در سایت این پروژه ساکن هستند.

وی با اشاره به خدمات زیربنایی سایت مسکن مهر این شهر اظهار کرد: از کل واحدهای مسکن مهر افتتاح شده، هزار و 570 واحد دارای انشعاب آب، هزار و 533 واحد دارای برق و 800 واحد دارای انشعاب گاز است.

وی اظهار کرد: یک مسجد، 2 مرکز تجاری، یک درمانگاه با زیربنای 550 متر زیربنا، سه مدرسه با مساحت کلی چهار هزار و 395 مترمربع، 100 مترمربع فضای سبز، پایانه مسافری با سرویس دهی 14 اتوبوس بین شهری در روز از خدمات روبنایی است که تاکنون در سایت مسکن مهر بینالود ایجاد شده است.

یزدانی بیان کرد: 2 هزار و 150 مترمربع سالن ورزشی چندمنظوره، استخر، بوستان بزرگ با مساحت 28 هزار مترمربع در سایت مسکن مهر شهر جدید بینالود در دست ساخت است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بینالود درباره قطار حومه ای نیز گفت: پروژه قطار حومه ای مشهد – بینالود نیز در حال نقشه برداری برای تدقیق مسیر و تهیه نقشه های تملک اراضی و شروع طراحی زیرسازی مسیر است.

یزدانی اظهار کرد: کل پروژه دارای 6 کیلومتر ریلگذاری است که از ایستگاه ابومسلم به خط ریلی فعلی مشهد – تهران متصل می شود و قطار حومه ای مشهد – بینالود مسیر 66 کیلومتری را طی می کند.

شهر جدید بینالود‌ در حاشیه محور مواصلاتی مشهد – تهران در مسیر جاده ‌تاریخی‌ ابریشم‌ و در دامنه جنوبی‌ رشته کوه بینالود‌ قرار دارد. این شهر 3300 هکتار‌ وسعت دارد که شامل 1100 هکتار‌ بخش مسکونی‌ و 2200 هکتار بخش صنعتی‌ است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *