هزینه اقامت در هتل‌های مشهد یک چهارم سایر کلانشهرها است

رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی گفت: هزینه اقامت در هتل‌های مشهد در طول ایام سال یک چهارم هزینه سایر شهرها و کلانشهرهای کشور است.

 

محمد قانعی به ارائه خدمات ویژه هتل‌های استان در ماه مبارک رمضان اشاره و اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان، ماه ضیافت الهی، خدمات ویژه‌ای در بحث ضیافت و پذیرایی از مهمانان امام رضا(ع) در هتل‌های مشهد و استان خواهیم داشت و در این ماه مبارک خدماتی همچون برپایی سفره‌های افطاری، مراسم‌ها، مجالس‌ها، اسکان‌ها و دیگر خدمات ویژه با تخفیف 30 تا 60 درصدی ارائه می‌شود و ارائه این خدمات در ایام شب‌های قدر به‌صورت ویژه‌تر خواهد بود.

قانعی تصریح کرد: بیش از 300 هتل خراسان رضوی ارائه دهنده خدمات ویژه ماه مبارک رمضان خواهند بود که از این تعداد 230 هتل آن در مشهد بوده است و تمامی این هتل‌ها آماده میزبانی هرچه شایسته‌تر از زائران و مجاوران امام رضا(ع) هستند.

وی با اشاره به گستردگی تنوع اماکن اقامتی موجود در سطح شهر، تاکید کرد: به منظور رفاه حال زائران امام رضا(ع)، هتل­‌های سطح شهر مشهد خدمات ویژه خود را با حداکثر کیفیت و حداقل قیمت ارائه می‌دهند و اعلام می‌کنیم که محل سکونت مناسب برای تمامی اقشار جامعه در شهر مشهد وجود دارد و هزینه این خدمات به‌گونه‌ای نیست که تنها گروه‌های خاصی که مشکل مالی ندارند بتوانند استفاده کنند، بلکه عموم اقشار جامعه می‌توانند با قیمت‌های مناسب از این خدمات بهره‌مند شوند.

رئیس اتحادیه هتلداران خراسان‌رضوی با بیان اینکه بازرسی­‌ از هتل‌ها در طول سال به‌ویژه ایام خاص سال به‌صورت مستمر انجام می­‌شود، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در بازرسی‌های صورت گرفته در این ایام هیچگونه تخلف قابل توجهی از لحاظ ارائه خدمات و مسائل اخلاقی و امنیتی در هتل­‌ها رخ نداده است و در نظرسنجی‌های صورت گرفته از مهمانان این هتل‌ها رضایت‌مندی بالای 90 درصدی را شاهد بوده‌ایم.

قانعی گفت: در طول سال هزینه اقامت در هتل‌های مشهد یک چهارم قیمت هتل‌های‌ دیگر شهرهای کشور است و درجه کیفی خدمات هم یک ستاره بالاتر بوده و به‌طور مثال خدمات هتل 4 ستاره مشهد با خدمات هتل 5 ستاره دیگر شهرها برابری می‌کند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *