سایت فرودگاه مشهد هک شد/رابطه در فضای مجازی کار دست زن مشهدی داد

حضور قاتل ندا دختر 6 ساله در دادگاه پس از دو جلسه غیبت

سومین جلسه دادگاه قاتل دختر بچه 6 ساله مشهدی بعد از دو جلسه غیبت متهم با حضور وی در شعبه 5 دادگاه کیفری ویژه قتل در مشهد برگزار شد.

سومین جلسه دادگاه قاتل دختر بچه 6 ساله مشهدی بعد از دو جلسه غیبت متهم با حضور وی در شعبه 5 دادگاه کیفری ویژه قتل در مشهد برگزار شد.

بر اساس این گزارش متهم (ع.ا) که به اتهام قتل و تجاوز دختر بچه هفت ساله در حال حاضر در زندان و تحت نظر به سر می‌برد، در دو جلسه قبلی دادگاه به دلیل بیماری غیبت داشت و سومین جلسه با حضور وی تشکیل شد.

داوود علیزاده پدر ندا گفت: حرف نهایی من و مادر ندا قصاص قاتل است و به دلیل غیبت قاتل در دو جلسه قبلی، احتمال غیبت مجدد قاتل وجود داشت و به همین خاطر امروز مادر ندا در سومین جلسه رسیدگی به اتهامات قاتل دخترمان حضور نداشت.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: رای اولیه دادگاه بر قصاص متهم است و من به عنوان پدر مقتول و همسرم به عنوان مادرش، بر قصاص نفس متهم اتفاق نظر داریم. قرار شده است که در جلسه بعدی مادر ندا نیز در دادگاه حاضر شود و پس از اعلام رای او، رای نهایی دادگاه نیز صادر شود.

پدر ندا در ادامه اضافه کرد: خیلی دلم می‌خواست که قاتل دخترم را همانگونه که ندا را به قتل رسانده است، به قتل برسانم اما دور و اطرافی‌ها به من می‌گویند که صبور باش تا قانون به اتهامات قاتل رسیدگی کند و به دلیل بیماری قاتل جلسات دادگاه طولانی نشود.

 

سایت فرودگاه مشهد هک شد

سایت فرودگاه مشهد دیروز سوم خردادماه برای دقایقی هک شد و توسط هکرها در اختیار قرار گرفت.

سایت فرودگاه مشهد دیروز سوم خردادماه برای دقایقی هک شد و توسط هکرها در اختیار قرار گرفت.

محمدرحیم نوروزیان» فرماندار مشهد گفت: هک سایت فرودگاه دقایقی بیشتر به طول نینجامید و به سرعت برطرف شد.اقدامات لازم برای شناسایی هکرها در دست پیگیری است.

روز گذشته تابلوها و تلویزیون های تبلیغاتی فرودگاه مشهد توسط گروهی با نام «تپندگان» هک شد و تصاویری از ناآرامی های دیماه 96 روی آنها به نمایش درآمد.

فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد پس از مهرآباد تهران، دومین فرودگاه پرترافیک ایران است و به طور میانگین روزانه 180 هواپیما به این فرودگاه وارد و از آن خارج می شود که این تعداد در ایام اوج سفرها به 250 پرواز در روز نیز می رسد.

 

رابطه در فضای مجازی کار دست زن مشهدی داد

مرد شیطان صفت با تهدید زن جوان از وی درخواست ارتباط نامشروع داشت.

زنی جوان چندی قبل به پلیس فتای مشهد مراجعه و علیه مردی ناشناس شکایت کرد. او گفت: من با این مرد از طریق تلگرام آشنا شدم و مدتی با هم چت می‌کردیم. من کار با تلگرام را به‌خوبی بلد نیستم. به همین‌دلیل یک روز وقتی او به من گفت رمزی برایم ارسال شده است و آن عددها را خواست به او دادم. مدتی بعد فهمیدم این مرد عکس‌های خصوصی من را از طریق تلگرام به‌ دست آورده است.

از آن به‌بعد بود که تهدید‌ها شروع شد. مرد غریبه به من گفت اگر 30‌ میلیون تومان به او نپردازم، عکس‌ها را منتشر می‌کند. ابتدا سعی کردم در برابرش مقاومت کنم، اما فایده‌ای نداشت، بعد تلاش کردم هرطور شده از او وقت بگیرم تا چاره‌ای پیدا کنم، ولی او برایم ضرب‌الاجل تعیین کرد و در نهایت مجبور شدم 30‌ میلیون تومان را به هر سختی‌ای که بود تهیه کنم و برای حفظ آبرویم به آن مرد بپردازم. مرد غریبه وقتی پول را گرفت دیگر به من کاری نداشت و تهدیدهایش تمام شد، اما من که از ماجرا به‌شدت ناراحت بودم، بعد از آنکه به تمام جوانب موضوع فکر کردم تصمیم گرفتم از این فرد شکایت کنم».

ماموران بعد از دریافت این شکایت درحالی‌که فهمیده بودند متهم از زن جوان درخواست رابطه نامشروع نیز کرده، تحقیقات گسترده‌ای را انجام دادند و در نهایت با سرنخ‌هایی که به ‌دست آوردند توانستند متهم را شناسایی کنند. آنها فهمیدند متهم مشهد را ترک کرده است، به همین دلیل در کمین نشستند تا اینکه وقتی این مرد با هواپیما به مشهد بازگشت، او را در گیت ورودی فرودگاه هاشمی‌نژاد بازداشت کردند.

متهم بعد از دستگیری به جرم خود اعتراف کرد و گفت بعد از اینکه توانسته رمز نسخه دسک‌تاپ تلگرام زن جوان را به‌ دست بیاورد، عکس‌های او را کپی کرده تا به نقشه شومی که کشیده بود برسد.

متهم دستگیرشده پس از تکمیل پرونده برای سیر روال قانونی و رای نهایی به دادسرای ویژه جرائم رایانه‌ای اعزام شد.

سرهنگ جواد جهانشیری، رئیس پلیس فتای استان خراسان‌رضوی، با اشاره به این پرونده به شهروندان توصیه کرد هرگز به‌علت ترس از افشای اطلاعات شخصی، از خواسته‌های نامشروع افراد مجرم تمکین نکنند و با مراجعه به پلیس، فرد اخاذ و مجرم را به دست قانون بسپارند.

 

جسد مردی میانسال در سد تبارک قوچان کشف شد

دادستان عمومی و انقلاب قوچان گفت: جسد یک مرد میانسال صبح جمعه در حاشیه سد تبارک قوچان کشف شد.

علی آذری گفت: جسد کشف شده متعلق به مردی حدودا 52 ساله و کارمند یکی از ادارات شهرستان است. این فرد که از مدتی قبل به دلیل ابتلا به بیماری تعادل جسمانی چندانی نداشته، دیشب با اطلاع خانواده اش به قصد سد تبارک از منزل خارج شده بود.

دادستان قوچان ادامه داد: با بازنگشتن وی به خانه تا آخر شب، خانواده وی مورد را به پاسگاه انتظامی تبارک اطلاع داده بودند که پس از جستجو صبح امروز جسد وی، در حالی که سرش از آب بیرون آمده بود در انتهای سد تبارک کشف شد.

آذری با بیان اینکه شواهد به‌دست‌آمده احتمال وقوع قتل را منتفی می‌کند، گفت: با توجه به بیماری وی احتمال وقوع حادثه‌ای و یا خودکشی وجود دارد که تحقیقات بیشتر در این خصوص ادامه دارد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *