خوشحالم که مسابقات در خراسان رضوی برگزار شد

قهرمان دو 100متر بامانع کشور میزبانی خراسان رضوی را خوب ارزیابی کرد و از اینکه مسابقات در استانی جز تهران برگزار شد ابراز خوشحالی کرد.

الناز کمپانی بعد از پایان روز نخست مسابقات قهرمانی کشور که در مشهد درحال برگزاری است درباره این مسابقات اظهار کرد: خوشحالم بعداز مدت‌ها مسابقات کشوری خارج از تهران و در مشهد برگزار شد میزبانی خوبی بود، می‌توانستم عملکرد بهتری داشته باشم اما متأسفانه رقابت تنگاتنگ نیست در سرعت حضور رقیب خیلی مهم است ولی همیشه در مسابقات یک یا دو مانع با بقیه فاصله دارم به همین خاطر کسب ورودی که برای جاکارتا در نظر گرفتند سخت است.

وی افزود: در جاکارتا نفرات اول تا سوم آسیا حضور دارند و من باید خیلی بهتر از این ها بدوم و این کار دشواری است، اگر اردوها و بازی برون مرزی داشته باشیم من آن حدنصاب را کسب می‌کنم اما همیشه تنها می‌دوم، هفته پیش مسابقاتی درون کشوری در ترکیه برگزار شد که ابتدا ۱۰۰متر با مانع جزو ماده‌های مسابقه بود اما لغو شد ولی در دقایق آخر تصمیم ترکیه تغییر کرد و مسابقات برگزار شد و من یک شانس دیگر از دست دادم.

قهرمان ۱۰۰متر با مانع کشور تنها دویدن در ماده سرعت را کاری بیهوده دانست و تصریح کرد: دوهفته آینده آخرین فرصت ورودی جاکارتا تحت عنوان لیگ طلایی برگزار می‌شود، در حال حاضر رکورد من ۱۴.۱۳ ثانیه است من بتوانم زیر ۱۴ ثانیه بدوم نیز قابل قبول است. در سرعت هرچقدر تنها بدوم بی فایده است، رکورد داخل سالن که کسب کردم حدنصاب بازی‌ها ی آسیایی است که با نفر اول آسیا رقابت کردم و توانستم این رکورد را ثبت کنم.

انتهای خبر/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *