تغییر فرماندار قوچان قطعی است

نماینده قوچان در مجلس شورای اسلامی گفت: تغییرات فرمانداری این شهرستان قطعی است اما بر سرگزینه های پیشنهادی با استانداری اختلاف نظر داریم.

پس از انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر تغییرات در سطح مدیران ارشد شهرستان روز به روز داغ و داغتر می شد و حتی در برخی از این شایعات زمان دقیق تغییرات در سطح فرمانداری قوچان نیز از سوی منابع غیر رسمی اعلام اما هر بار به دلایلی این خبر تکذیب می شد.

هادی شوشتری، نماینده مردم قوچان در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به پیگیری های خبرنگار ما برای بیان حقایق و جلوگیری از شایعات روزمره اظهار داشت: تغییرات مدیریتی در سطح مدیران ارشد این شهرستان قطعی شده است اما با توجه به تغییر و تحولات ماه های اخیر در استانداری خراسان رضوی این مساله فعلا مسکوت باقی مانده است، زیرا در موضوع اعمال تغییرات مدیریتی در سطح کلان تابع نظرات این نهاد هم می باشیم.

وی در پاسخ به سوالی پیرامون اختلاف نظر وی با استانداری در انتخاب گزینه نهایی فرمانداری قوچان ادامه داد: این مساله صحت داشته و طبیعتا اختلاف نظراتی بر سر گزینه نهایی سکاندار فرمانداری این شهرستان وجود دارد زیرا نگاه ما بهره مندی از ظرفیت ها و پتاسیل شهرستانی و انتخاب مدیران بومی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در واکنش به تغییرات اخیر فرمانداری قوچان و خالی بودن پست های معاونت در این نهاد نیز تصریح کرد: معتقدیم هر چه سریعتر می بایست این خلا برطرف و نیروهای کارآمدی برای معاونت های فرمانداری قوچان انتخاب و منصوب شوند.

وی با اشاره به احداث 12 زمین ورزشی در محلات این شهرستان نیز خاطر نشان کرد: احداث زمین های ورزشی در محلات قوچان یکی از مطالبات جدی شهروندان بود اما پس از تخصیص بودجه 20 میلیارد ریالی از سوی وزارت ورزش و جوانان، شهردار سابق قوچان به تعهد خود عمل نکرد و این بودجه به پیمانکاران طلبکار پرداخت شد که بنده نیز به این مساله گلایه داشته و دارم.

شوشتری در پایان تاکید کرد: خوشبختانه طس ماه های اخیر اقدامات خوبی برای ساخت و احداث زمین های ورزشی در محلات مختلف این شهرستان انجام گرفته و شورای اسلامی شهر نیز می بایست در نحوه هزینه کرد این دو میلیارد تومان بر عملکرد شهرداری نظارت داشته باشد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *