برچسب الکترونیک جایگزین برداشت دستی پلاک توسط پارکبانان

مدیرعامل شرکت ترافیک هوشمند الیت از نصب برچسب الکترونیکی و جایگزینی آن با سیستم برداشت دستی پلاک توسط پارکبانان الیت خبر داد.

محمد مهدی اسدی در خصوص رویکرد جدید پارک هوشمند تصریح کرد: کسب رضایتمندی شهروندان و شهروندمداری اولویت کاری شرکت ترافیک هوشمند الیت است از این رو به دنبال آن هستیم تا تبادل مالی شهروندان و پارکبانان را در اسرع وقت حذف کرده و کار را به صورت الکترونیکی و آنلاین انجام دهیم.

وی با اشاره به شیوه‌های جایگزین بیان کرد: در این راستا طی 2 هفته آینده، طرحی در دست تهیه است تا به کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر و صحن علنی شورا ارائه شده که در صورت تصویب تبادلات مالی شهروندان و پارکبانان را حذف می‌کند.

مدیرعامل شرکت ترافیک هوشمند الیت با اشاره به پیش‌بینی اپلیکیشن موبایلی الیت، توضیح داد: به دنبال اختصاص مشوق‌هایی هستیم تا شهروندان با استفاده از اپلیکیشن موبایلی الیت یا من کارت الکترونیکی تراکنش‌های لازم را انجام دهند.

اسدی افزود: با بهره‌گیری از اپلیکیشن موبایلی الیت، شهروندان می‌توانند به صورت الکترونیکی و آنلاین کسر و شارژ پلاک و غیره را انجام دهند و در کوتاه مدت براساس امتیازات کسب شده به باشگاه شهروندی متصل شده و از جوایز و مشوق‌های موجود استفاده کنند.

وی ادامه داد: با توجه به گلایه‌مندی شهروندان نسبت به سیستم دستی پرداخت و کسر کرایه توسط پارکبانان، تلاش می‌شود سیستم ثبت دستی حذف شده و کار با سیستم RFID پیگیری شود.

مدیرعامل شرکت ترافیک هوشمند الیت خاطرنشان کرد: به این منظور برچسب الکترونیکی جایگزین مارک سبز رنگ الیت بر روی شیشه خودروها شده و به جای ثبت دستی پلاک توسط پارکبانان، کار به صورت الکترونیکی انجام می‌شود تا شبهه احتمالی از بین رود.

مدیرعامل شرکت ترافیک هوشمند الیت با اشاره به هزینه‌دار بودن نصب این برچسب الکترونیکی، گفت: الیت شرکت درآمد-هزینه‌ است و نصب این برچسب‌ها نیز برای شرکت هزینه‌بردار است. اما با توجه به نگاه مثبت شهردار مشهد مقدس به هوشمندسازی و اولویت قرار دادن رضایتمندی مردم، انتظار می‌رود این مهم با حداقل هزینه صورت گیرد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *