مسابقات ورزشی دانش آموزان دختران با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد

مسابقات ورزشی دانش آموزان استان در مقطع ابتدایی و متوسطه اول دختران در رشته‌های توپی و غیر توپی با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید.

رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان این مطلب افزود: این مسابقات در چهار رشته بسکتبال، هندبال، فوتسال و ژیمناستیک از 28 اسفندماه سال گذشته آغاز و 2 اردیبهشت ماه امسال به پایان رسید.

رضا علیزاده افزود: مسابقات ژیمناستیک دختران استان در مقطع ابتدایی که با شرکت 11 تیم در سالن مرحومه ربابه بهشتی یک و دوم اردیبهشت برگزار شد ناحیه 2به مقام قهرمانی دست یافت و ناحیه 6 و 4 مشهد به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند و کاپ اخلاق به شهرستان نیشابور تعلق گرفت.

وی خاطر نشان کرد: در رشته بسکتبال متوسطه اول دختران شهرستان نیشابور به مقام نخست دست یافت و سبزوار و ناحیه 6 رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند، همچنین مقام اخلاق به ناحیه 4 رسید.

در رشته هندبال ناحیه 2 به مقام قهرمانی و ناحیه 6 و سبزوار به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند و کاپ اخلاق به تیم تبادکان اختصاص یافت.

در رشته فوتسال متوسطه اول دختران نیشابور به مقام اول دست یافت و ناحیه 7 و 2 رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند. ناحیه یک نیز در این مسابقات کاپ اخلاق را از آن خود کرد.

وی افزود: براساس اعلام مسئولان ورزش دانش‌آموزی از امسال رقابت‌های دانش‌آموزی به صورت جشنواره برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به این که زندگی فرزندان ما آپارتمان نشینی شده و با توجه به فضای محدودی که وجود دارد امکان فعالیت‌های جسمانی از آنان گرفته شده است، بنابراین بر ما فرض است که در راستای توانمندی و افزایش توان جسمی دانش آموزان همت ورزیم به همین منظور و در راستای این اهداف با خیران علاقه‌مند به سلامت دانش آموزان وارد مذاکره شده‌ایم و بزودی شاهد راه اندازی و تجهیز 8 سالن ورزشی خواهیم بود.

وی یاد آور شد: با توجه  به این  ظرفیت و پتانسیل باید در استان برای تکمیل و ساخت مجموعه‌های ورزشی گام‌های مثبت برداشته شود.

در خور ذکر است مراسم اختتامیه این مسابقات روز گذشته با حضور خدابنده مدیر کل آموزش و پرورش استان، معاونان و جمع کثیری از دبیران تربیت بدنی در سالن شهید کاظمیان برگزار و در پایان به تیم‌های برتر هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

 

 

گزارشی از مجید خروشی

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *