۷۱ پروژه اقتصاد مقاومتی در خراسان رضوی به انجام رسید

سرپرست حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی از تکمیل 71 مورد از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان که از سال قبل اجرایی شده است خبر داد.

علی رسولیان در این باره افزود: در مجموع 191 پروژه مهم در حوزه اقتصاد مقاومتی در استان تعریف شد که از این تعداد 37 درصد آن به انجام و بهره برداری رسیده است و مابقی در دست اجراست.

وی عنوان کرد: از پروژه‌های باقیمانده 36 مورد بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و 21 پروژه هم بین 60 تا 80 درصد به انجام رسیده است.

سرپرست حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی عنوان کرد: 16 مورد از این پروژه‌ها هم بین 40 تا 60 درصد و 21 پروژه هم 20 تا 40 درصد دارند و پیشرفت فیزیکی 26 مورد هم کمتر از 20 درصد است.

رسولیان تصریح کرد: برنامه ریزی و تلاش بر‌این است که عمده این طرح‌ها و پروژه‌ها در سال حمایت از کالای ایرانی تکمیل شده و به انجام برسد.

وی با بیان اینکه این طرح‌های عملیاتی و اجرایی در توسعه استان نقش و سهم بسزایی دارند، گفت: از جمله آن‌ها پروژه‌های معدنی، فولاد، سیمان ، کشت گلخانه‌ای، توسعه آبیاری نوین و مانند آن است ، آثار خوبی بر بخش‌های مربوطه دارند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *